فیلم «فردای بهتر» عصر یکشنبه ۲۵ مرداد ۹۴ از ساعت ۱۷ در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.
 
  بنا به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره چهلم (فصل تابستان ۹۴) سینما تک و در بخش پنجره عقبی (چشم‌انداز سینمای هنگ‌کنگ ) فیلم «فردای بهتر» به کارگردانی جان وو و محصول سال ۱۹۸۶ به مدت ۹۵ دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی، در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در خواهد آمد.
 
  فیلم «فردای بهتر» حول زندگی گانگسترهای هنگ‌کنگی هو (تی لونگ) و مارک (چو یون – فت) دور می‌زند، دو عضو انجمن مخفی «تریاد» که به خاطر مشارکت در یک توطه‌ی ساختگی زندگی پر تجملی دارند. برادر کوچک‌تر هو، کیت (لسلی چیونگ) به برادر بزرگش افتخار می‌کند، اما دیری نمی‌پاید که این دو نفر به خاطر شغل‌شان از هم جدا می‌شوند. در حالی که هو شیاد است، کیت درست عکس او است. جوان جویای نامی در دانشکده‌ی پلیس که می‌خواهد خودی نشان بدهد.

 یادآوری می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در فصل تابستان، ساعت ۱۷ روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس بگیرند.