مراسم افتتاح نمایش «شب بخیر جناب کنت» به کارگردانی امیرحسین گلشنی با حضور اعضای هیات مدیره‌ بنیاد اکبر رادی و هنرمندان میهمان ارمنستانی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. 

  دکتر عطاءالله کوپال، مدرس دانشگاه و عضو هیئت مدیره‌ی بنیاد اکبر رادی در این مراسم اظهار کرد: اغلب نویسندگان جهان مانند تنسی ویلیامز و یوجین اونیل تک پرده‌ای نوشته‌اند و من به همین دلیل یک‌بار این موضوع را با استاد رادی در میان گذاشتم و گفتم چرا شما نمی‌نویسید؟ ایشان هم گفتند حتما به این مسئله فکر می‌کنند که در نتیجه «کاکتوس» و «شب به‌خیر جناب کنت» نوشته شد. اما متاسفانه عمر استاد رادی به اندازه‌‌ای نبود که علاوه بر این دو متن و «آهنگ‌های شهر شکلاتی» متون بیشتری بنویسد.

 این مدرس دانشگاه سپس درباره‌ی نمایش‌نامه‌ی «شب‌به‌خیر جناب کنت» توضیح داد و گفت: این نمایش درباره‌ی لحظه‌ای است که انسانی متوجه می‌شود تمام سپهر دانایی او تحت تاثیر مسئله‌ای مهمتر قرار گرفته و حالا قرار است به یک مراسم عروسی برود؛ درحالی‌که اصلا عروسی در کار نیست. 

 کوپال هم‌چنین از اجرای یکی از نمایش‌نامه‌های زنده‌یاد رادی ابراز خوش‌حالی کرد و ادامه داد: بسیار با ارزش است که یک گروه جوان نمایشی جدی، نوشته اکبر رادی را در شکل حرفه‌ای روی صحنه می‌برد. متنی از نویسنده‌ای که همه‌ی ما به او افتخار می‌کنیم.
 
 پس از اتمام صحبت‌های این عضو هیئت مدیره‌ی بنیاد اکبر رادی میهمانان به تماشای نمایش «شب‌به‌خیر جناب کنت» به کارگردانی امیرحسین گلشنی نشستند.

   نمایش «شب‌به‌خیر جناب کنت» به قلم زنده‌یاد اکبر رادی و کارگردانی امیرحسین گلشنی از ششم شهریور ۹۴ هر روز (به جز سه‌شنبه‌ها) از ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت این نمایش به این لینک مراجعه کنند.