کتاب‌فروشی نشر «هنوز» در نهمین شب خود ۷ مهر ۹۴ از ساعت ۱۸ با موضوع موسیقی تلفیقی و به بهانه انتشار آلبوم «در دنیای تو ساعت چنده؟» میزبان کریستف رضاعی می‌شود. 

  به گزارش روابط عمومی کتاب‌فروشی هنوز؛ کریستف رضاعی در این نشست درباره موسیقی تلفیقی سخن خواهد گفت. کریستف رضاعی در سال ۱۳۴۵ در تولوز فرانسه متولد شده و در رشته موسیقی (پیانو – آواز و تئوری) و در کنار آن در مهندسی و بازاریابی تحصیل کرده‌ است. از سال ۷۶ تاکنون، کریستف با همکاری رضا اصغرزاده (دستیار خود از سال ۷۴) ۱۵۰ موسیقی برای تبلیغات تلویزیونی در ایران ساخته‌ است. او که خودش یک خواننده تِنور است در سال ۱۳۷۵ یک گروه موسیقی باستانی متشکل از موسیقی‌دانان ایرانی به نام Aria Musica تشکیل داد.

 با گذشت دو سال از تشکیل گروه با همکاری آهنگسازان حرفه‌ای فرانسوی، کنسرت‌های موسیقی باروک در تهران وهندوستان برگزار کرده است. تابستان ۱۳۷۹ رضاعی به اتفاق آرا جایزه نخست مسابقه آهنگسازی که توسط انجمن فرهنگی ایتالیا برگزار شده بود را از آن خود کرد. موضوع این مسابقه «سرود صلح برای هزاره‌ی سوم بود» او آهنگ‌سازی قسمت ایرانی اثر را به کمک مسعود شعاری انجام داده بود.

   حضور رضاعی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رعرصه موسیقی به‌خصوص موسیقی تلفیقی بسیار در خور توجه است و از او چهره‌ای محبوب ساخته و آثارش د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این حوزه همواره مورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استقبال منتقد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ان و موسیقی‌دان‌ها قرار می‌گیرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. این آهنگساز ساخت موسیقی فیلم‌های بسیاری از جمله «کنعان» (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی مانی‌ حقیقی)، «سعاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ت‌آباد» (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی مازیار‌ میری)، «چه‌ خوبه‌ که‌ برگشتی» و «نارنجی‌پوش» (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اریوش‌ مهرجویی) را برعهد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشته است.
 
 رضاعی همچنین موفق به دریافت تند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یس هفد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌همین جشن خانه سینمای ایران برای فیلم «ماهی‌ و گربه» شده است. همچنین او برای موسیقی فیلم «د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نیای‌ تو ساعت چند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است؟» (به کارگرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انی صفی یزد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انیان) نیز کاند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریافت جایزه بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. بسیاری، این کار رضاعی را محبوب ترین کار او د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر حوزه آهنگ‌سازی فیلم می‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که موسیقی تلفیقی‌اش با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

 از آلبوم های منتشر شده رضاعی می‌توان به آلبوم سیر، آلبوم آلبا، آلبوم ابرها، آلبوم جزیره قشم،آلبوم کنعان و آلبوم در دنیای تو ساعت چنده اشاره کرد. هرمس انتشار آثار این موزسیسن را برعهده دارد.

  این نشست ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هفتم مهرماه ۹۴ در کتاب‌فروشی «هنوز» در تهران، خیابان کریم‌خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۳۴ برپا می‌شود.