اکران خصوصی و نشست نقد و بررسی فیلم "تاج محل" با حضور کارگردان و بازیگران روز یکشنبه اول آذرماه ۹۴ در خانه هنرمندان ایران برگزار میشود.

 اکران خصوصی این فیلم یکشنبه این هفته از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور کارگردان و عوامل فیلم برپا و بلافاصله بعد از اکران، جلسه نقد و بررسی فیلم نیز با حضور دانش اقباشاوی کارگردان، علی مردانه و شهلا پرویز مرادی بازیگران فیلم و شاهین امین به عنوان منتقد برگزار می‌شود.

 «تاج محل» فیلمی به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی، ساخته سال ۱۳۹۱ است. در خلاصه داستان "تاج محل" آمده است: «حسین مرادی، کارگر ۶۰ ساله آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنابر خواست کارفرما اخراج کند. ولی این بار تصمیم گرفته که با قرعه‌کشی، بختی برای برخی از کارگرها قائل شود. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض میکند و با حسین گلاویز میشود . چند روز بعد…»

  این فیلم که با مشارکت سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری ساخته شده است، برای نخستین بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۱) به نمایش در آمد و پس از آن در سی و سومین جشنواره کمبریج (۱۳۹۲)، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال (۱۳۹۲)، پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان – اروند (۱۳۹۳) و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (۱۳۹۴) نیز اکران و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. اکران "تاج محل" از ابتدای مهرماه در گروه هنر و تجربه آغاز شده است.