هفدهمین نشست این کتاب‌فروشی با موضوع زندگی صادق هدایت در هند با حضور «ندیم اختر» سه‌شنبه سوم آذر ۹۴ در کتاب‌فروشی هنوز برگزار می‌شود.

  ندیم اختر سال ۱۹۸۷ در ایالت بیهار هندوستان متولد شده و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در ایالت بیهار گذرانده و در سال ۲۰۰۶ موفق به ورود به دانشگاه جواهر لعل نهرو برای تحصیل در رشته ادبیات فارسی شد و تا مقطع دکترا این رشته را ادامه داد.

  موضوع پایان‌نامه مقطع دکترا را شخصیت‌پردازی در رمان «بوف کور» انتخاب کرد. او تاکنون در کنفرانس‌های مختلفی در رابطه با ادبیات فارسی شرکت کرده است. همچنین در دانشگاه کمبریج درباره ادوارد ایستک (کسی که حاصل سفر شش ماهه خود به ایران را در قالب سفرنامه نوشته است) مقاله ارائه داده است. در سال ۲۰۱۵ مقاله‌ای او که مربوط به کشف خانه صادق هدایت در شهر بمبئی است در دایره‌المعارف Encyclopedia Iranica ثبت شد. او هم‌اکنون به منظور گذراندن فرصت مطالعاتی شش ماهه در دانشگاه تهران به ایران آمده و در حال یادگیری زبان پهلوی است.
 
 نشست بررسی زندگی صادق هدایت در هند از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه سوم آذر ۹۴ در کتاب‌فروشی هنوز واقع در خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۳۴، طبقه دوم برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای علاقمندان آزاد است.