نمایشگاه هنرمندان «ماه مهر» با ارائه آثار ۳ گروه از شاگردان پرویز تناولی از روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ۹۵ در گالری‌های شماره یک و دوی فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

   به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران در این نمایشگاه آثار هنرمندان، در سه گروه به نمایش درآمده است. گروه اول «عالم پیشگامان» آثار ۱۴ هنرمند مجسمه‌ساز است که در قالب پروژه‌ای با همین نام تحت نظر استاد پرویز تناولی، با آثاری ملهم از پیشگامان هنر معاصر شکل‌گرفته است.

   همچنین آثار گروه‌های زیگماتور (مجسمه‌های کوچک) و گروه دات (جواهرات) شامل آثار ۲۴ هنرجویی است که تحت نظر استاد تناولی مسیر تجربیات هنری خود را دنبال می‌کنند. این آثار شامل مجسمه‌های کوچک و جواهرات است که برای عموم به نمایش گذاشته‌شده است.

  پرویز تناولی مجسمه‌ساز نقاش، پژوهشگر از پیشگامان مکتب سقاخانه‌ای، دوره‌های مجسمه‌های کوچک را بسیار بااهمیت می‌داند و معتقد است هنرجویان با ساخت آثار کوچک، به گسترش آموخته‌ها، تجربیات و درک خود از مجسمه‌سازی می‌پردازند.وی در دوره‌های جواهرسازی تأکید بر شناخت جواهرسازی مدرن و کسب تجربه انواع فن‌ها، توسط دانشجویان دارند.

  گفتنی است آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه دهم اردیبهشت ۹۵ از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از این نمایشگاه در فرهنگسرای نیاوران بازدید کنند.