نشست «عکاسی و معماری» با موضوع بررسی ارتباط عکاسی و معماری در حال دگردیسی با حضور پرهام تقی‌اف، روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۹۵ در شیراز برگزار می‌شود.

   هدف از این درس‌گفتار، آشنایی با عکاسی معماری، ارتباط متقابل عکاسی و معماری در طول تاریخ و تاثیر عکاسی بر سیر تحول معماری از آغاز شکل‌گیری عکاسی تا به امروز است.

   پرهام تقی‌اف دانش‌آموخته عکاسی از موسسه عکاسی نیویورک و موسس «مرکز عکاسى پرشیا» است. آثار او تاکنون برنده جوایز متعددی بوده  که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه اول مسابقه عکس موسسه عکاسی نیویورک و حضور در لیست کوتاه سومین جایزه هنر معاصر مجیک آو پرشیا در لندن اشاره کرد.

   وی همچنین در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی بسیاری در داخل و خارج از کشور شرکت داشته که از جمله جدیدترین آنها می‌توان به نمایشگاه گروهی عکاسان معاصر ایران در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و نمایشگاه گروهی عکاسان معاصر ایران فستیوال فورمت انگلستان اشاره کرد. او در زمینه عکاسى معمارى و آموزش عکاسى نیز در یک دهه گذشته فعالیت داشته است. پرهام تقی‌اف همچنین به‌عنوان مدرس دوره‌های «شناخت نور، منابع نور و نورپردازی» و «عکاسی تبلیغاتی» با آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در تهران همکاری دارد.

   نشست «عکاسى و معمارى» روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۵ در سالن سرای سخن در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس به‌نشانی شیراز، چهارراه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای هماهنگی جهت حضور در این نشست می‌توانند با شماره‌های ۰۷۱۳۲۳۲۱۴۵۰ و ۰۹۳۸۹۳۸۷۹۷۹ تماس بگیرند.