نمایشگاه نقاشی‌های یعقوب امدادیان از روز جمعه ۱۰ دی‌ماه ۹۵، ساعت ۱۶ در گالری هور گشایش می‌یابد. 

   رویین پاکباز در بیانیه‌ی این نمایشگاه می‌نویسد: «در نقاشی یعقوب امدادیان با صراحت فرم، رنگ و وسعت فضا روبرو می‌شویم. امدادیان اساساً یک منظره نگار است. اما نه در معنای متعارف آن، او طبیعت را دوست دارد، ولی صور و ابعاد آن را در هندسه‌ی خاص خود تعریف می‌کند. منشا رویکرد او به طبیعت را شاید بتوان به تجربه‌های دیداری سال‌های کودکی در چشم اندازهای اطراف تبریز دانست. جاییکه خود را ناگهان زیر آسمان روشن و پهناور و در برابر کشتزارهای گسترده تا افق می‌یافت. 

   شاید هم علاقه‌ی او به افق‌های رفیع از چنین تجربه‌هایی ناشی شده باشد. به هر حـال مسئله فضای باز دل مشغولی همیشگی اوست. چه در منظره‌هایی که از کشتزار‌ها یا بیابان‌ها کشیده است و چه در ترکیب بندی‌های نیمه انتزاعی که در آن‌ها به نشانه‌هایی از زمیـن و آسمان بسنده کرده است. امـدادیـان با تسلط بر وسایل تصـویری و امکانات بیانی آن‌ها به خوبی می‌تواند نگرش خود به طبیعت ایران را به ما به قبولاند.» 

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز جمعه یکم بهمن‌ماه ۹۵ همه روزه (به جز روزهای شنبه) از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به گالری هور به‌نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، پلاک ۱۲ مراجعه کنند.