در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره چهل و ششم (فصل زمستان) سینما تک و در بخش «ژان لوک گدار: یک بار گذاری مجدد (بخش دوم)»، فیلم «به سبک چینی» محصول سال ۱۹۶۷ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ ساعت ۱۶، به مدت ۹۶ دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید. همچنین بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی و سخنرانی با حضور صالح نجفی برگزار می‌شود.

   «به سبک چینی» ما را دعوت می‌کند تا سر صحنه حاضر شویم و کاری می‌کند که احساس کنیم مشغول تماشای فیلمبرداری فیلم هستیم. وقتی این نقش بازی کردن را در «به سبک چینی» تماشا می‌کنیم و در  ضمن به معنای میزانسن [کارگردانی یا صحنه‌پردازی] در سینما هم پی می‌بریم. آنچه باید از نزدیک بررسی کنیم، درهم تنیدگی این دو است.

   شایان ذکر است در بخش پایانی نمایش فیلم در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران و در فصل زمستان، ۸ فیلم از ژان لوک گدار با عنوان یک بار گذاری مجدد (بخش دوم)، از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ به نمایش در می‌آید.

   علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در سینما تک، به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ تماس حاصل کنند.