نشست «قصه‌گویی در عکاسی مستند» با حضور فاطمه بهبودی روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۵ توسط انجمن علمی عکاسی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

   در این نشست، فاطمه بهبودی؛ عکاس مستند معاصر مجموعه «مادران انتظار» را روایت می‌کند. این مجموعه که در مسابقه ورلد پرس فوتو در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان مجموعه شایسته تقدیر شناخته شد، گزارش مصوری است از زنانی که فرزندانشان در جنگ عراق علیه ایران مفقودالاثر شدند. هدف از این نشست بیان چگونگی عکاسی یک مجموعه مستند از ایده تا اجرا است.

   فاطمه بهبودی از سال ۸۶ وارد عکاسی مطبوعاتی شد و با شماری از خبرگزاری‌های داخلی از جمله ایرنا، مهر و فارس همکاری می‌کند. وی همچنین در زمینه بین المللی نیز به موفقیت‌هایی دست یافته است که عبارتند از: برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۱۵، برنده پوی امریکا POY ۲۰۱۴، شرکت در مسترکلاس ورلد پرس فوتو ۲۰۱۳، شرکت در نمایشگاه هنر و مقاومت تهران ۲۰۱۳، برگزاری نمایشگاه عکس در میانمار ۲۰۱۵ و برگزاری نمایشگاه عکس در مالزی ۲۰۱۴.

   علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۵، ساعت ۱۵:۳۰ به سالن شهید جانبزرگی به‌نشانی تهران، چهارراه ولیعصر، دانشگاه کاربردی دانشگاه هنر مراجعه کنند.