سومین کارگاه تخصصی عکاسی مستند با عنوان «مروری بر سیر تحول مجموعه‌های مستند» با حضور مهدی وثوق‌نیا روز پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه ۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.

   بعد از دو کارگاه تخصصی با موضوع عکاسی مستند که در دو سال گذشته توسط مهدی وثوق نیا در اراک برپا شده بود، این سومین کارگاهی است که با موضوع عکاسی مستند در اراک برگزار می‌شود.

   همچنین نمایشگاه آثار منتخب «عکسواره ۱۳۹۵» با نمایش ۲۲ عکس از ۱۸ عکاس نیز روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه ۹۶، ساعت ۱۱ در فرهنگسرای آیینه اراک گشایش می‌یابد.

   بهزاد سهرابی، امیر قادری، پیام صفری، حامدکدخداشفییع، روح الله صالحی، زینب جلالوندی، سعیدرضا مقصودی، سینا یعقوب پور، علی اصغر یوسفی، علی رحیمی، جابر غلامی،  فاطمه سلیمانی، مجید سامانیان، محسن عظیمی، محمد وروانی فراهانی، مهدی تاج آباد و یاسرمحمد خانی از عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

   «عکسواره» عنوان برنامه هنری است که در سال ۹۵ هر ماه با یک موضوع به‌صورت استانی برگزار شد و در پایان همان ماه آثار ارسالی به دبیرخانه  با حضور شرکت کنندگان داوری و از نفرات برگزیده تقدیر می‌شد.

   علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۸ فروردین ماه ۹۶ به فرهنگسرای آیینه به نشانی اراک، شهرک شهید بهشتی، فاز ۱ مراجعه کنند.