گالری هنری «فرمانفرما»  به مدیریت دکتر تکتم فرمانفرمایی از عصر جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶ با ارائه آثار فیگوراتیو بزرگان هنر ایران گشایش می‌یابد.

   «پیکره و پیکره نمایی» عنوان نخستین نمایشگاه این گالری است که با همکاری فرناز محمدی جمع‌آوری شده و در آن آثار فیگوراتیو بزرگانی مانند آیدین آغداشلو، ژازه تباتبایی، هانیبال الخاص، محمود جوادی پور، مهدی سحابی، ایرج زند، منوچهر معتبر، ناصر اویسی، پروانه اعتمادی و … به نمایش گذاشته خواهد شد.

   نگارخانه فرمانفرما در دو طبقه، ۱۶۶ متر دیوار نمایشگاهی در هر طبقه، یک اتاق مختص نمایش ویدئوآرت و مجهز به سیستم پیشرفته نورپردازی در حالی به جمع گالری‌های تهران اضافه می‌شود که توامان حمایت از توسعه هنر ایران و معرفی استعداد‌های جوان را مدنظر دارد.

   تکتم فرمانفرمایی، مدیر این گالری و دانش آموخته رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و عضو هیئت علمی دانشگاه است. وی علاوه بر زندگی علمی و آکادمی به هنر نقاشی هم اشتغال دارد و از سال های کودکی تاکنون به نقاشی و تدریس در این زمینه مشغول بوده و تاکنون چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی برگزار کرده است.

   گفتنی است بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ همه روزه (به جز روزهای دوشنبه) از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری فرمانفرما به‌نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ ادامه دارد.

   «سایت عکاسی» نیز گشایش گالری هنری «فرمانفرما» را تبریک می‌گوید و موفقیت و تداوم فعالیت این گالری را آرزو دارد.