اردیبهشت آیینه‌ای از رنگ و زیبایی است. زمان آرامش و لذت بردن از بهار. گاهی به پنجره نگاه کنی و از شکوفه‌های رنگارنگ لذت ببری و گاهی گوشه چشمی به صدای آرام باران و بوی نم‌خورده‌ی خیابان بیاندازی.

   در اردیبهشت لحظات فقط با زیبایی و تازگی بهار گره نمی‌خورد. اردیبهشت فصل تولد کتاب هم هست. فصلی که نوشدگی را در بازار کتاب هم می‌توان دید و بویید. از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه، تهران میزبان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب است که همه از سراسر کشور برای شرکت در این میهمانی بزرگ راهی پایتخت می‌شوند.

   اما این میهمانی فقط در نمایشگاه نیست و «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» هم از امروز تا پایان اردیبهشت میزبان علاقمندان به کتاب است و شما را به جشنواره ویژه فروش ۳۳۰ عنوان کتاب جدید و تخصصی دعوت می‌کند.

   از امروز شما می‌توانید هرآنچه می‌خواهید بخوانید و بیشتر از عکاسی بدانید را با ۱۰ تا ۵۰ درصد کمتر از قیمت واقعی پشت‌جلد از این فروشگاه بخرید و سفارش خود را در اولین فرصت تحویل بگیرید.

   این را هم بدانید که اگر بیش از ۳۰۰ هزارتومان کتاب بخرید، بسته‌ی کتاب‌های درخواستی‌تان بدون هیچ هزینه‌ای و به‌طور رایگان ارسال می‌‌شود.

   مکث نکنید و همین لحظه وارد «فروشگاه آنلاین کتاب عکاسی» شوید و در میان کتاب‌های آموزش عکاسی، مباحث مبانی نظری و یا زیبایی‌شناسی، آموزش نور و نورپردازی، تاریخ عکاسی ایران و جهان، عکس‌های انقلاب و دفاع‌مقدس گشت بزنید و کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. حتی اگر علاقمند به مطالعه‌ی مجلات و نشریات تخصصی هم هستید می‌توانید در فهرست خرید خود آنها را اضافه و از تخفیف ویژه استفاده کنید.

   البته پیشنهاد می‌شود پیش از ثبت سفارش، راهنمای ارسال کتاب را به دقت مطالعه کنید و در جریان باشید که برای ارسال ساده و مناسب‌تر درخواست‌های شما، سفارش‌ها در تهران از طریق پیک و در شهرستان‌ها از طریق تیپاکس و پست ارسال می‌شود.

   حالا برای لذت بیشتر از روزهای بهاری و تازه‌ی اردیبهشت، با شرکت در جشنواره فروش ویژه کتاب، قفسه‌های کتابخانه‌ی شخصی‌تان را هم نو و تازه کنید تا با انگیزه‌ای بیشتر مشتاقانه به صدای باران و نوای پرنده‌ها گوش بدهید.