نمایشگاه گروهی نقاشی، چیدمان، اینستالیشن و پرفورمنس با عنوان «تهران مک‌دونالد ندارد» به کیوریتوری گالری دنا از روز جمعه ۹ تیرماه در این گالری افتتاح می‌شود.



   در بخش نقاشی و چیدمان این نمایشگاه که با رویکرد مصرف گرا بودن برگزار می‌شود، آثاری از کیمیا بیدار، مونا جولا، آتوسا شاملو، افرا صفا، پدیده فرزان، نیکو فلاح و کوشا موسوی ارائه می شود. همچنین ویدئو آرتی از میلاد فداکار و پرفورمنسی از مونا به‌کار نیز در این نمایشگاه برپا خواهد شد.



   فرشید پارسی‌کیا؛ مدیر گالری دنا درباره‌ی این نمایشگاه گفت: «معمولا گالری‌ها نمایشگاه‌های گروهی برپا می کنند اما پشت این نمایشگاه‌های گروهی محتوایی وجود ندارد و صرفا جمع آوری آثار مطرح است اما ما برای این نمایشگاه که با رویکرد نقد مصرف گرایی برپا می شود یک پروپزال ۵۰ صفحه‌ای نوشتیم.



   در تهران همه ظواهر مصرف گرایی وجود دارد با اینکه رستوران‌های «مک دونالد» که شاید مظهر مصرف گرایی باشد در تهران وجود ندارد. نکته در این است که همان خیالی که در شکل گیری مک دونالد وجود دارد در ذهن ما حضور دارد. ما به زودی یکی از کشورهایی خواهیم بود که بیشترین تعداد فروشگاه‌های بزرگ را خواهد داشت چون به همین تعداد فروشگاهی که در حال حاضر داریم تعداد فروشگاه هایی داریم که در حال ساخت است.»



   بازدید از این نمایشگاه تا ۲۶ تیرماه ۹۶ در گالری دنا به‌نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان سپهبد قرنی، کوچه سوسن، پلاک ۴ ادامه دارد.