در سلسله کارگاه‌ها و نشست‌های دعوت از اساتید برجسته کشور، کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۹۶ میزبان «کورش ادیم» خواهد بود.

   این کارگاه از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ با محوریت و موضوع «تجربه‌ی زیسته:گفت‌وگوی شعر و عکس» در نگارستان امام خمینی اصفهان  برگزار می‌شود.

   کوروش ادیم متولد سال ۱۳۵۰ است. ترجمه فارسی کتاب«حضور ناب» کریستین بوبن، همکاری با مجموعه کتاب‌های «چشم»، نشر ماهریز، یکی از بنیان‌گذاران انجمن عکاسی بابل ۱۳۷۳، دبیری نمایشگاه عکاسی «روستا در روستا»، مسئولیت بخش «نگاه سوم» مجله عکس ۱۳۷۵، مسئولیت صفحه عکاسی مجله رودکی ۱۳۷۷ و برپایی نمایشگاه‌های متعدد گروهی و فردی در ایران و خارج از کشور از دیگر فعالیت‌های این عکاس هستند.

   او همچنین، چاپ چندین مقاله و نقد در حوزه عکاسی در مطبوعات کشور و عضویت هیئت‌داوران در چند جشنواره ملی عکاسی و نیز عضویت شورای سیاست‌گذاری یازدهمین دوسالانه عکاسی ایران را در کارنامه‌اش دارد.

   کوروش ادیم از هنرمندانی است که از سال ۷۱ به‌طورجدی فعالیت خود را درزمینه عکاسی آغاز کرده است.در این سال‌ها عمده فعالیت ادیم در شاخه عکاسی هنری بوده است. ادیم علاوه بر عکاسی، درزمینه شعر نیز فعالیت دارد و کتاب «دیده و درون» آخرین اثر ادیم است که حاصل گفت و گوهای او در زمینه عکاسی است.

   علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسه می‌توانند عدد ۱ را به شماره ۰۹۱۳۳۰۰۵۷۲۲ و یا تلگرام @saeed5722 ارسال کنند.