افتتاحیه جشنواره عکس و کارتون خودرونما و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره چهارشنبه چهارم بهمن ماه در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی جشنواره عکس و کارتون خودرونما، در مراسم افتتاحیه این جشنواره که ساعت ۱۷ (۵عصر) چهارشنبه برگزار می‌شود، جوایز برگزیدگان بخش عکس و کارتون اهدا می‌شود و نمایشگاه آثار عکس و کارتون در گالری پردیس ملت گشایش می‌یابد.

  در نمایشگاه این جشنواره ۶۰ عکس در بخش تک عکس و شش مجموعه عکس در بخش عکس حرفه‌ای و ۳۳ عکس در بخش عکس حرفه‌ای و ۴۰ کارتون که از بین آثار رسیده انتخاب شده است، به نمایش گذاشته می‌شود. در مجموع ۱۳۹ اثر از ۱۱۱ هنرمند در نمایشگاه ارائه می‌شود و این نمایشگاه تا هشتم بهمن ماه جاری ادامه دارد.

   مسعود زنده روح کرمانی، مجتبی آقایی و جاوید نیک‌پور؛ داوران بخش عکس و کامبیز درم بخش، بهرام عظیمی و مسعود شجاعی طباطبایی؛ داوران بخش کارتون جشنواره عکس و کارتون خودرونما هستند.

  «هفته نامه خودرو امروز» جشنواره خودرو نما را در دو شاخه عکس و کارتون برگزار می‌کند. رشته عکس در دو بخش حرفه‌ای و مردمی است که بخش حرفه‌ای به صورت تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

  جشنواره عکس و کارتون خودرونما در محورهای خودرو و فرهنگ رانندگی، خودرو، محیط زیست و هوای پاک، خودرو و خانواده و خودرو و ورزش چهارم تا هشتم بهمن ماه جاری در گالری پردیس ملت برگزار می‌شود.