«آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای» برای پاییز ۱۳۹۷ چه برای کسانی که می‌خواهند عکاسی را از صفر شروع کنند و چه عکاسانی که قصد دارند مهارت‌های فنی و نظری خود را ارتقاء بخشند، کلاس‎های مختلفی در سطوح متفاوت تدارک دیده است.

یکی از ویژگی‎های مهم آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای، کیفیت آموزشی مطلوب آن با وجود اساتید با تجربه و شناخته شده‌ی دانشگاهی است. مزایای دیگری چون فضای آموزشی مناسب و استودیوی مجهز در کنار موقعیت مکانی با دسترسی آسان در محدوده‌ی مرکزی تهران (خیابان ولی‎عصر مجاور پارک ساعی) سبب شده تا آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای انتخاب اول بسیاری از هنرجویان علاقمند به یادگیری عکاسی و حتی عکاسان حرفه‌ای برای بالا بردن تخصص خود باشد.

هنرجویان آموزشگاه عکاسی حرفه‎ای در صورت سپری کردن موفق کلاس‎های خود و شرکت در آزمون رسمی، موفق به کسب مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد و در صورت تمایل برای دریافت مدرک فنی حرفه‌ای نیز می‌توانند اقدام کنند.

در پاییز ۹۷ برای اولین بار و بنا به درخواست متقاضیان کلاس مقدماتی برای روزهای جمعه و کلاس دو روز در هفته در برنامه آموزشی در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به دنیای عکاسی که دوست دارند به صورت حرفه‌ای وارد دنیای عکاسی شده و با دوربین و مباحث پایه‌ی عکاسی آشنا شوند می‌توانند با کلاس‌های «عکاسی مقدماتی»، «شناخت نور، منابع نور و نورپردازی» و «کارگاه عملی عکاسی پایه» شروع کنند و همچنین کلاس‌های آموزشی دو نرم‌افزار اصلی و تخصصی عکاسی  یعنی «فتوشاپ» و «لایت‌روم» و به صورت تخصصی‌تر «پردازش پرتره» را در کنار این کلاس‌ها ادامه دهند.

هنرجویانی که پیش از این مراحل آموزشی مقدماتی عکاسی را گذرانده و هم اکنون علاقه‌مند به فعالیت‌های تخصصی‌تر در یک زمینه‌ی مشخص هستند، می‌توانند با شرکت در کلاس‌هایی چون «عکاسی پرتره»، «عکاسی معماری»، «عکاسی تبلیغاتی»، «فتومونتاژ» و «عکاسی تئاتر» آموخته‌های مقدماتی خود را کامل‌تر و کاربردی‌تر کنند و همچون یک عکاس حرفه‌ای پا در عرصه جدید دنیای عکاسی بگذارند.

برای افرادی هم که عکاسی را به صورت یک مدیوم هنری می‌بینند و می‌خواهند بعدها به عنوان یک هنرمند وارد فضای جدی هنری شوند و در گالری‌های معتبر اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند نیز کلاس‌های تخصصی از جمله «عکاسی فاین‌آرت»، «زیبایی‌شناسی و فلسفه عکاسی»، «تاریخ عکاسی جهان» و «کارگاه عکاسی مستند» در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به هنر عکاسی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی کلاس‌ها، اطلاع از سرفصل‌های دروس مختلف و آشنایی بیشتر با مدرسان می‌توانند به صفحه‌ی رسمی آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای مراجعه کرده یا هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ با شماره تلفن‌های ۸۸۱۰۶۱۴۲ و ۸۸۱۰۶۱۴۳ در تهران تماس بگیرند.

همچنین برای اطلاع از جدیدترین اخبار درباره‎ی کلاس‌ها می‌توانید صفحه اینستاگرام آموزشگاه را دنبال کنید.