فلاش‌های هنسل در سراسر دنیا با مشخصات خاص خود، کیفیت جنس و نور و قدرت کارکرد بالا معروف هستند و حدود ۵۰ سال است که اکثر افراد حرفه‌ای برای کارهای سخت و مداوم خود از فلاش‌های هنسل استفاده می‎‌کنند.

در اقدامی تازه شرکت هنسل دست به کار طراحی فلاشی شده که که علاوه بر ویژگی‌های کیفی سابق، سبک و کوچک بوده و کار با آن راحت است. تازه‌ترین فلاش هنسل که ماه آینده وارد بازار خواهد شد HENSEL CERTO نام دارد. این مدل جدید فلاش‌های هنسل مناسب عکاسان نسبتاً حرفه‌ای ساخته شده که نیاز دارند فلاشی سبک با قیمت مناسب ولی با کیفیت بالا داشته باشند.

فلاش HENSEL CERTO در دو مدل ۲۰۰ و ۴۰۰ ژول طراحی شده و وزن هر دو مدل کمتر از ۲ کیلوگرم است. زمان تخلیه فلاش بسیار کم تا ۳۴۰۰/۱ ثانیه و زمان بازیابی بسیار سریع از ویژگی‌های این فلاش سبک است.

از دیگر مشخصات CERTO به غیر از ابعاد کوچک و مناسب آن، می‌توان به رادیو فلاش با گیرنده داخلی و ۱۶ کانال سینک اشاره کرد. CERTO دارای تیوب فلاش با حباب محافظ، لامپ مدلینگ ۱۵۰ وات با دیمر هماهنگ با قدرت فلاش، فن خنک کننده و امکانات بسیار دیگری همچون دیگر مدل‌های حرفه‌ای هنسل است.

نکته‌ی جالب توجه برای عکاسان ایرانی در معرفی این محصول، استفاده‌ی شرکت آلمانی هنسل از عکس یک عکاس ایرانی است. عکس پرتره‌ای که هنسل برای معرفی محصول جدید خود در کاتالوگ CERTO منتشر کرده است، اثر امید ایرایی است. امید ایرایی متولد ۱۳۶۷ تهران است و با زمینه‌ی تحصیلات نقاشی و گرافیک در شاخه‌ی عکاسی پرتره و مد مشغول به فعالیت است و تا کنون علاوه بر نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی که برگزار کرده توانسته با برندهای بزرگی در زمینه‌ی عکاسی همکاری کند.

.

جدول مشخصات فلاش‌های CERTO


علاقمندان به خرید فلاش‌های هنسل می‌توانند به سایت شرکت رنگ سیستم (نماینده رسمی و انحصاری فلاش هنسل در ایران) مراجعه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر در کانال تلگرام شرکت رنگ سیستم عضو شده و یا با شماره تلفن ۶۶۴۲۰۹۰۰ تماس بگیرند