از شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷  سومین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه تهران در تالار ایران، دانشکده هنرهای تجسمی، پردیس هنرهای زیبا برگزار می‎شود.

آثار آرام مردانی، امیر متشرعی، امیرحسین بسطامی، امیرهادی شیرزادی، باران عطائی، پویا کریم، حسین داوودی، حمید خرمی، سجاد آورند، سیده ثنا حسینی، صبا جواهریان، کاویان اسماعیلی، مسعود زراعت‎کار، مشکات طالبی و معین بهرامی در سومین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه تهران به نمایش در می‎آید.

رامیار منوچهرزاده دبیر علمی، مشکات طالبی دبیر اجرایی این دوره و مهرداد نجم‎آبادی، مهدی وثوق‎نیا، باربد گلشیری، نجف شکری و غزاله هدایت هیئت داوران سومین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه تهران را بر عهده دارند.

برپایی سالانه‎ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران با فعالیت‎های داوطلبانه‎ی انجمن علمی رشته‎ی عکاسی و دانشجویان عکاسی پردیس هنرهای زیبا ممکن شده است.

تلاش شده با تغییراتی این دوره از سالانه در مسیری حرفه‎ای قرار گیرد و به این دلیل در انتخاب داوران و شیوه‎ی ارائه‎ی عکس رویکردی متفاوت نسبت به گذشته اتخاذ شده است.

برپایی نشست با حضور عکاسان و اساتید عکاسی درباره‎ی مسائل و دغدغه‎های مشترک دانشجویان عکاسی پیش بینی شده است که برنامه آن بزودی اعلام می‎شود.

این دوره از سالانه با حمایت کارگاه تصویر تهران، گالری و آموزشگاه آریا، نشر نظر، نشر حرفه هنرمند، کارگاه چاپ عکس آریا، مجله‎ی آنگاه و مجله‎ی بخارا برگزار می‎شود.

خبرهای بعدی و برنامه‎ی نشست‎ها را می‎توانید از سایت عکاسی و صفحه‎ی اینستاگرام سومین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه تهران دنبال کنید.

تاریخ برگزاری: ۱۷ الی ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۸ تا ۱۸
مکان برگزاری: پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، ساختمان تجسمی