برنامه‎ی نشست‎های سومین سالانه عکس دانشجویان دانشگاه تهران منتشر شد.

در شش نشستی که شامل نمایش فیلم نیز می‎شود، مهمان‎هایی از جمله مهرداد نجم‎آبادی، مهران مهاجر، مهدی مقیم‎نژاد، هادی آذری، نیما علیزاده، امیرعلی قاسمی، پرهام تقی‎اف، حمیدرضا کرمی، باربد گلشیری، مهدی وثوق‎نیا، نجف شکری و غزاله هدایت حضور دارند.

۱۷ آذر، ساعت ۱۴، اولین روز از سومین سالانه‎ی عکس دانشگاه تهران خواهد بود که نمایشگاه به همراه پخش مستندی در یادبود دکتر هادی شفاییه افتتاح خواهد شد.

یکشنبه ۱۸ آذر با دو نشست که ابتدا در ساعت ۱۴ شهرام انتخابی به موضوع «تفاوت میان تحصیلات آکادمیک در داخل و خارج ایران» می‎پردازد و سپس در ساعت ۱۶ مهران مهاجر و مهرداد نجم‎آبادی به صحبت درباره‎ی نمایشگاه «رجیوامیلیا» در ایتالیا خواهند نشست.

روز دوشنبه ۱۹ آذر از ساعت ۱۴ به «مشکلات فضای آکادمیک عکاسی در ایران» اختصاص خواهد یافت که با پخش مستند دانشجویی با حضور نمایندگان انجمن‎های علمی دانشجویی عکاسی دانشگاه‎های تهران، هنر، آزاد و سوره همراه خواهد شد. در این نشست مهدی مقیم‎نژاد، رامیار منوچهر زاده و هادی آذری این مسئله را مورد نقد قرار می‎دهند.

کارگاه تصویر تهران که چاپ و چیدمان آثار این رویداد را بر عهده داشته است سه‎شنبه ۲۰ آذر ماه ساعت ۱۴، مخاطبان را با «روش‎های نوین چاپ و ارائه‎ی اثر» آشنا خواهد کرد. موضوع نشست بعدی در ساعت ۱۶، «عکاسی معاصر ایران» با حضور امیرعلی قاسمی، پرهام تقی‎اف و حمیدرضا کرمی است.

در روز چهارم و آخر نمایشگاه، ۲۱ آذرماه، مهرداد نجم‎آبادی، غزاله هدایت، مهدی وثوق‎نیا، باربد گلشیری و نجف شکری از ساعت ۱۱ صبح به نقد و بررسی نمایشگاه خواهند پرداخت و در انتهای روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ اختتامیه‎ برگزار خواهد شد.

سومین سالانه‎ی عکس دانشجویان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ آذرماه در ساختمان تجسمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‎شود.