بزرگداشت بهرام محمدی فر عکاس جنگ و دفاع مقدس در اختتامیه سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین. نت  جمعه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

بهرام محمدی فرد، متولد ۱۳۳۷ در تهران است. شروع عکاسی‌اش به سال ۱۳۵۶ بازمی‌گردد اما پس از انقلاب به عنوان عکاس، کارش را در روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرد. در روزهای جنگ بارها به مناطق عملیاتی سفر کرد و بیشتر عمر عکاسی‌اش را در جبهه‌ها گذراند تا عکاسی کند و در قریب به هشتاد درصد عملیات‌ها حضور داشت. دو سال ابتدای جنگ را بیشتر همراه با دکتر مصطفی چمران در ستاد جنگ‌های نامنظم و آفای خامنه‌ای گذراند و در عملیات خیبر دچار موج گرفتگی و چندین بار هم شیمیایی شد.

در حادثه طبس جزو اولین عکاسان حاضر در صحنه بود و در جنگ سی و سه روزه لبنان هم به عنوان عکاس حاضر بود.

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره عکس خبری – مطبوعاتی دوربین.نت، تجلیل از بهرام محمدی فرد، تقدیر از برترین عکاسان خبری – مطبوعاتی سال ۹۶، انتخاب عکس برتر سال دوربین.نت و … برنامه ریزی شده است.

سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین. نت ۱۱ تا ۲۱ دی ماه ۹۷ با حمایت و همکاری فرهنگسرای سرو، فروشگاه های زنجیره ای شهروند، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اصفهان، شرکت نورنگار و سایت عکاسی در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.