شورای هنری و مدیر اجرایی هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، اسماعیل عباسی دبیر هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران دکتر مهدی مقیم نژاد، بهنام صدیقی، رامیار منوچهرزاده و زانیار بلوری را به‌عنوان شورای هنری این رویداد معرفی کرد.

همچنین انجمن عکاسان ایران محسن زین العابدینی را به‌عنوان مدیر اجرایی هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران معرفی کرد.

دبیر و شورای هنری هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران مهرماه امسال فعالیت خود را آغاز کردند و به تازگی احکام آنان صادر شده است.

شورای هنری هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران با هدف پشتیبانی از جریان‌های هنری عکاسی نسل جوان و با رویکرد حرکت به سمت برگزاری نمایشگاه‌های اندیشمند، ایده‌محور و به‌شیوه‌ی کیوریتوریال، با برگزاری جلسات و نشست‌ها و بررسی آثار جمع‌آوری‌شده، آثار نهایی را برای هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران انتخاب کرد.

انجمن عکاسان ایران هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران را به دبیری اسماعیل عباسی ۸ تا ۱۸ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

دکتر مهدی مقیم نژاد، متولد ۱۳۵۵ شهر بابل، دارای کارشناسی گرافیک، کارشناسی ارشد عکاسی و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر تهران و عضو هیأت علمی دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر تهران با درجه‌ی استادیار است. استاد مدعو رشته‌های عکاسی، گرافیک و سینما در چند دانشگاه، برگزاری چهار نمایشگاه انفرادی و بیش از پنجاه نمایشگاه گروهی عکس و هنر مفهومی در داخل و خارج از کشور، چاپ شش عنوان کتاب و چاپ بیش از یکصد عنوان مقاله و عضویت در شورای سیاست‌گذاری و هیأت داوری بیش از پنجاه جشنواره‌ی ملی و بین‌المللی در زمینه‌های عکاسی، نقاشی و هنر معاصر از سوابق هنری و علمی مقیم نژاد است.

بهنام صدیقی، عکاس مستند و مدرس عکاسی، متولد ساری ۱۳۵۸ و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی عکاسی در سال ۱۳۸۷ از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. از صدیقی دو کتاب با عناوین اکباتان، غرب تهران و یادآوری منتشر شده است. آخرین نمایشگاه‌های انفرادی صدیقی با عناوین «تعطیلات» در گالری راه ابریشم تهران (۱۳۹۲) و «یادآوری» در گالری ShowRoom لندن (۱۳۹۳) برگزار شده است.  او از سال ۱۳۸۸ به تدریس عکاسی در دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های فرهنگی‌هنری پرداخته است و هم‌اکنون به‌عنوان مدرس مدعو با پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و مدرسه‌ی عکاسی «رای نو» در تهران همکاری می‌کند.

رامیار منوچهرزاده، عکاس و کیوریتور هنری، متولد شهر سنندج (۱۳۵۹)، دانشجوی مقطع دکتری پژوهش هنر از دانشگاه آزاد تهران و دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران (۱۳۸۶) و کارشناسی عکاسی از دانشگاه تهران (۱۳۸۳) است. برگزاری چند نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از ایران، تدریس و کیوریتوری نمایشگاه‌های مختلف هنری در طول بیست سال فعالیت هنری، از سوابق هنری منوچهرزاده است.

زانیار بلوری، متولد ۱۳۶۴ سقز، دارای لیسانس عکاسی از دانشگاه هنر تهران و فوق‌لیسانس عکاسی از دانشگاه تهران است. بلوری علاوه بر تدریس در کلاس‌های آزاد دانشگاه تهران و دانشگاه هنر، دانشگاه سوره، دانشکده خبر، آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای و …، ترجمه‌ی کتاب ذهن و عکاسی، ویراستاری چند عنوان کتاب‌ و نوشتن بیش از ده‌ها مقاله، نقد و ترجمه در مجلات هنری و تخصصی را در کارنامه‌ی خود دارد.

محسن زین العابدینی، عکاس تاکنون مدیر اجرایی نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های عکاسی و هنری متعددی بوده و در دوره‌هایی با ۱۰ روز با عکاسان ایران همکاری داشته است.