نمایشگاه مجموعه‌عکس‌های تازه‌ی بابک حقی عصر جمعه ۲۲ آذرماه در گالری مژده افتتاح می‌شود.

«میان لحظه و خاک» عنوان این نمایشگاه است که در آن هنرمند تأثیر جغرافیا بر بدن انسان از منظر فیزیکی و روحی را به تصویر کشیده است.

حقی در خصوص وجه تمایز این نمایشگاه با سایر آثارش گفته است: «عمده‌ترین تفاوت در آثار این نمایشگاه از منظر اجرایی است، اما از نگاه مفهومی و فضای کار، همان خط سیر همیشگی را دنبال می‌کند. من این بار فضاهای بیرونی را انتخاب کرده‌ام یعنی لوکیشن‌هایی را در یزد و کاشان برگزیدم که خیلی در ذهن من تأثیر داشتند. اغلب این فضاها مکان‌های رهاشده یا قدیمی هستند اما آگاهانه از انتخاب مکان‌های تاریخی شناخته‌شده یا بازسازی‌شده پرهیز کردم زیرا بیشتر حس‌وحال رهاشدگی این فضاها برای من جذابیت داشت. از این نظر، مناطقی را انتخاب کردم که حضور انسان در آن پیداست اما بعد رهاشده و الآن یا روبه‌تخریب است یا فاقد حضور انسانی‌ست. در واقع، جغرافیا در این مکان‌ها تغییر یافته است.»

او در ادامه افزود: «من از کسانی که برای شکل گرفتن این نمایشگاه همراهی کردند تشکر می‌کنم چون این نمایشگاه یک کار گروهی است بنابراین لازم می‌دانم از اجراگرهایی که برای این پروژه همکاری کردند و آقای متین مرتضوی و گروه هنری‌شان «ساشا» که اسپانسری این پروژه را تقبل کردند تشکر کنم.»

حقی خلق مجموعه‌های عکس «روزای روشن»، «آینه‌های زیر پا»،«خوان بر باغ بی‌برگی من»و «تئاتر» را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

نمایشگاه عکس بابک حقی تا ۲۹ آذرماه دایر است.

نشانی: سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۷۴۴۲
ساعات بازدید: ۱۶ تا ۲۰
گالری شنبه‌ها تعطیل است.