چهارمین روز از نشست‌های چهارمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران دوشنبه ۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده‌ی هنرهای تجسمی، تالار ایران برگزار می‌شود.

ورود در این نشست‌ها برای تمام علاقه‌مندان آزاد است.

نشست‌های «گفت‌وگو با عکاس» در بخش جنبی چهارمین روز چهارمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران با حضور بهار اصلانی (مدیر نشست: معین بهرامی) از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۵، مهران مقیمی (مدیر نشست: حسین مس‌فروش) از ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۳۰ و محمد حسن‌زاده (مدیر نشست: ماهان معلمی) از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شوند.

فیلم «گری وینوگرند» از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ به نمایش در خواهد آمد.

نشست «گفت‌وگو درباره‌ی کتاب عکس» با حضور حامد انوشه، هدیه احمدی، امیرحسین کردونی و نسرین طالبی سروری به‌همراه رونمایی از کتاب‌های چهار دوره‌ی سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

در این نشست نسرین طالبی سروری به بررسی اجمالی تعاریف کتاب‌عکس پرداخته و در ارتباط با کیفیات خاص کتاب‌عکس در نسبت با بستر گالری توضیح خواهد داد. هدیه احمدی ساختار و مراحل تولید یک کتاب را بررسی کرده و پروژه‌ی «بازار کتاب هنری» را معرفی می‌کند. امیرحسین کردونی پس از مقدمه‌ای بر گونه‌های کتاب‌عکس‌های معاصر (تاریخ،‌ پازل، تولید) درباره‌ی پلتفرم کتاب‌عکس «دسترس»، چرایی شروع آن و نسبت کتاب‌عکس با درک ما از تاریخ عکاسی خواهد گفت. حامد انوشه مروری کوتاه بر چگونگی انتشار کتاب‌عکس‌های نشر مانوش خواهد داشت و پروژ‌ه‌های پیشِ‌ روی انتشارات، برای دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته عکاسی را معرفی خواهد کرد.