پنجمین روز از نشست‌های چهارمین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران سه‌شنبه ۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده‌ی هنرهای تجسمی، تالار ایران برگزار می‌شود.

ورود در این نشست‌ها برای تمام علاقه‌مندان آزاد است.

اولین نشست‌ روز پنجم چهارمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران زیر عنوان «عکس و گالری» با حضور بهزاد نژادقنبر و ارکیده درودی (مدیر نشست: امیرهادی شیرزادی) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

دومین نشست با عنوان «گفت‌وگو با هنرمند» با حضور محمد غزالی (مدیر نشست: نجف شکری) از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

سومین نشست زیر عنوان «اخلاق کیوریتوری، سازوکار مراقبت» با حضور آذر محمودیان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

این گفت‌وگو با بازبینی مفهوم مراقبت (Care)، به تصور دوباره‌ای از نقش و موضع کیوریتوریال می‌پردازد که دغدغه‌اش احساس‌ها، احوالات، روابط و شرایط کاری است؛ دعوتی برای توجه به مواجهه‌ی فکری، روانی و به‌ویژه حسی ما با اکوسیستم دنیای هنر معاصر و خشونت ساختاری عادی‌سازی‌شده‌اش، که بر پایه‌ی رقابت فردگرایانه و اقتصادِ ‌‌«دیده شدن» است.

هنر کیوریتور در این میان، تحلیل و مذاکره میان عوامل، علایق و منافع متفاوت و غالباً ضد و نقیضی است که بین کار هنری، هنرمند، نهاد هنری، مخاطب و همچنین کار خودش جریان دارند. مرزهای مصالحه، مبارزه و امتناع در این مذاکره، جایی است که امر اخلاقی را از روند کیوریتوریال تفکیک‌ناپذیر کرده و به موضع ذاتی و بنیادین آن تبدیل می‌کند.