در دوران همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از موزه‌ها و گالری‌ها و مراکز هنری مجبور شده‌اند درهای خود را به‌روی بازدیدکنندگان ببندند. در چنین شرایطی، ارتباط آنلاین و اینترنت تنها راه برای نمایش و فروش آثار هنری شده است.

وبسایت ۲۸ Vignon Street یک پلتفرم هنری آنلاین است که در آن می‌توان نمایشگاه‌های هنری را تماشا کرد و آثار هنری و کتاب‌ها را بدون بیرون آمدن از خانه خرید. وجه شاخص نمایشگاه‌های مجازی این وبسایت در آن است که نمایشگاه‌ها در آن به‌دقت کیوریت شده و افراد سرشناسی به این کار می‌پردازند.

در اینجا تعدادی از عکس‌های نمایشگاه مجازی جدید این وبسایت با عنوان «سُل لایتر: عکس‌های کشف‌شده از آرشیو اسلاید» (Saul Leiter: Discoveries from the Slide Archive) به کیوریتوری بنیاد سل لایتر را می‌بینید که مشتمل بر عکس‌های منتشرنشده از این عکاس شناخته‌شده‌ی آمریکایی است.

برای دیدن این نمایشگاه عکس مجازی به وبسایت www.28vignonstreet.com مراجعه بفرمایید. پس از وارد کردن ایمیل می‌توانید نمایشگاه و بیانیه‌اش را مشاهده کنید.

برای آشنایی بیشتر با سل لایتر و دوران کاری‌اش به مقاله‌ی «سل لایتر: چرا عکاسی خیابانی رنگی او برای ده‌ها سال مخفی ماند؟» مراجعه بفرمایید.