نمایشگاه عکس «ویزور»، نمایش ۲۰ اثر از ۲۰ عکاس است که فارغ از موضوع و با هدف ترویج خرید عکس بین مخاطبان و مجموعه‌داران هنری، از ۹ بهمن ۱۳۹۹ آغاز و تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

بخشی از آثار این نمایشگاه مربوط به  کلکسیون خصوصی یک مجموعه‌دار جوان است. علاقه‌مندان به دیدار و تهیه‌ی آثار می‌توانند به لینک ویژه‌ی کاتالوگ نمایشگاه در سایت و اینستاگرام گالری لیام مراجعه فرمایند. در مقدمه‌ی کاتالوگ نمایشگاه آماده است:

«ویزور یا آن‌گونه که مترجمان فارسی برآن نام نهادند، «منظره یاب» دریچه‌ای است که عکاس از درون آن، سوژه، کادر و ترکیب‌بندی عکس را می‌بیند و بر می‌گزیند که چگونه تصویر را ثبت کند. «ویزور»، واسطه‌ی بین چشم، ذهن و احساس عکاس با دوربین عکاسی است. آنجا که عکاس با ایده و نگاه شخصی خود میل به ثبت موقعیت، منظره یا سوژه‌ای می‌کند از درون ویزور به آن می‌نگرد و لحظه‌ی دلخواه را ثبت می‌کند. و این عکاس است که یک وسیله‌ی مکانیکی را در به خدمت ذهن خلاق انسان درآورده و به آن جان و روح می‌بخشد.

گالری لیام درصدد است که در هر فصل منتخبی از آثار عکاسان خوب ایران را  فارغ از تکنیک، ژانر و موضوع، انتخاب کرده و به مخاطبین خود ارائه دهد و این امکان را فراهم سازد که مخاطب نیز همچون عکاس از درون ویزور به سوژه بنگرد و انتخاب کند که کدام لحظه‌ی ثبت‌شده را بر دیوار خانه‌ی خود بی‌آویزد.

مجموعه نمایشگاه‌های عکس «ویزور» به انتخاب گالری لیام را دنبال کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.»

محسن راستانی. 1372
محسن راستانی. ۱۳۷۲

عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه آنلاین دیده می‌شود، عبارت‌اند از:

۱- جاوید تفضلی

۲- حمید جبلی

۳- طناز خاکشور

۴- سعید دستوری

۵- محسن راستانی

۶- سعید رضوانیان

۷- مریم زندی

۸- سارا ساسانی

۹- آکو سالمی

۱۰- افشین شاهرودی

۱۱- نازلی عباس پور

۱۲- نازلی عباسی

۱۳- مهرداد عمرانی

۱۴- محمد فرنود

۱۵- صمد قربانزاده

۱۶- مجید کورنگ بهشتی

۱۷- باربد گلشیری

۱۸- مهدی منعم

۱۹- مهران مهاجر

۲۰- سودابه وطن


لینک کاتالوگ نمایشگاه

اینستاگرام گالری لیام