نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» است که به همت گروه شیراز آرتیست و با نمایشگاه‌گردانی مجید بازایی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۲۴ اثر از ۱۹ هنرمند است که عکاسی خیابانی را در شیراز از دیدگاه عکاسان گروه محوریت خود قرار داده است.  این رویداد هنری در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در گالری سروناز شیراز افتتاح خواهد شد و پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

گروه شیراز آرتیست، با سابقه برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون “پرتره خلاقانه” و “لحظه نامیرا”، اکنون با “سمفونی خیابان” اقدام به برگزاری سومین پروژه گروهی خود کرده است. این نمایشگاه با تمرکز بر عکاسی خیابانی، زندگی شهری و تصویرگری از مردم در موقعیت های روزانه، سعی در به قاب کشیدن سیمای متفاوتی از مردمان شیراز دارد.

آثار این نمایشگاه با ابعاد ۴۰×۵۵ سانتی‌متر، به صورت رنگی و سیاه و سفید به نمایش در خواهند آمد. عکس ها به صورت مات چاپ، پاسپارتو  و قاب سفید رنگ شده اند.

هدف اصلی این نمایشگاه، ایجاد فضایی آموزشی از طریق نمایشگاه و برگزاری نشست‌های مرتبط با عکاسی خیابانی است. این رویداد یک فرصت فراهم می‌کند تا علاقه‌مندان به عکاسی و موضوعات اجتماعی و شهری دور هم گرد آیند و از آثار فرشید اشکر، رویا اعتمادی، الهه انصاری، مجید بازایی، لیندا بردبار، علی پاک فطرت، شیوا جمشیدی، مسعود حسینی، محمد خانی، سید علی زارع، حمیدرضا زمانیان، عباس سیدی زاده، راحیل شیبانی، هانیه صارمی، سید صادق علوی، حامد قجرپور نوبندگانی، مهسا مهرابی، مهناز نوری زاده، و ابتسام وهابی پور دیدن کنند.

۱۵ دی تا ۲۰ دی ۱۴۰۲
افتتاحیه: جمعه ۱۵ دی ساعت ۱۸
ساعات بازدید: ۱۷ تا ۲۱
نشانی: شیراز، قصردشت، بین کوچه ۸۸ تا ۹۰