مدتی است داریوش کیانی عکاس شناخته شده تبلیغاتی و مدرس عکاسی تبلیغاتی با راه اندازی کانال یوتیوب «عکس آنالیز» به نقد و بررسی عکس‌های تبلیغاتی می‌پردازد.

کیانی درباره این کانال می‌گوید:
«تکنیک‌ها و روش‌های تولید عکس مدام در حال تغییر هستند. و تنها آگاهی عکاس است که در طول تاریخ عکاسی به عنوان پای ثابت، همواره در روند تولید عکس شرکت داشته است.
هدف ویدیوهای کانال «عکس آنالیز» به اشتراک گذاری آگاهی است و آن هم نه بصورت تک صدایی بلکه انتظار بر این است که هر یک از بینندگان ویدیو چه در مقام عکاس و چه در مقام مخاطبِ عکس، در خصوص عکس‌هایی که به نقد گذاشته می‌شوند اظهار نظر کرده و نگاه خود را با دیگران مطرح کنند.»

کانال axanalyze یک کانال نقد عکس با رویکرد تخصصی در زمینه عکاسی تبلیغاتی و استودیویی است.

عکاسان می‌توانند عکس‌های خود را به ایمیل axanalyze@gmail.com ارسال کنند تا از نظر چیدمان و صحنه آرایی، نورپردازی، ایده پردازی، انتخاب اکسسوار و دیگر نکات ریز و درشت نقد و بررسی شود. همچنین با شماره تماس ۰۹۱۹۵۸۴۶۲۳۲ در واتساپ و تلگرام می‌توانید با داریوش کیانی در تماس باشید.

داریوش کیانی – متولد ۱۳۵۰ – شروع عکاسی ۱۳۷۱ – دارای مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه آزاد ۱۳۷۷ – دارای نشان هنری – شاخه های فعالیت: عکاسی صنعتی، تبلیغاتی و هنری – عضو هیئت موسس انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی ایران – عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان صنعتی و تبلیغاتی (اولین دوره) – نویسنده کتاب «گذار از مسیر عکس» انتشارات کتاب پرگار – برگزاری دو نمایشگاه انفرادی در گالری راه ابریشم، تهران ۱۳۸۹ و ۱۳۹۳ – شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور – فعالیتهای جانبی: نگارش مطالب و مقالات تخصصی، داوری چندین جشنواره و مسابقات عکاسی، تدریس در دانشکده ها و آموزشگاه های هنری، برگزاری ورکشاپ های تخصصی

اینستاگرام داریوش کیانی