900216.jpg


امروزه تقریبا تمام عکاسان و علاقمندان عکاسی به اهمیت پردازش‌های پس از عکاسی پی‌برده‌اند وبا جایگاه ویژه آن در فرآیندهای عکاسی آشنا هستند. دیگر اغلب عکاسان حرفه‌ای و علاقمندان به عکاسی می‌دانند که پردازش‌های عکس، جزئی جدانشدنی از این فرآیندهاست و باعث اعتلای آن می‌گردد. فتوشاپ بی‌هیچ شکی، بر قله ابزارهای پردازش عکس می‌درخشد و جایگاه مهمی در ابزارهای ضروری عکاسان دارد. چه برای کسانی که با فرمت خام و چه برای کسانی که با فرمتهای معمول عکاسی می‌کنند، در نهایت فتوشاپ است که حرف آخر را در بسیاری از مراحل پردازشی می‌زند.

سایت عکاسی در بخش تاریک‌خانه دیجیتال خود تاکنون مقالات بسیار زیادی در مورد فتوشاپ منتشر کرده است. اما نیاز به ارائه یک سیستم آموزشی مدون و کامل در این زمینه احساس می‌شد. از سوی دیگر فقدان آموزش‌های مدرن و کاربردی فتوشاپ برای عکاسان و علاقمندان عکاسی به‌گونه‌ای که آنها را راضی نماید و در کار با فتوشاپ مهارت لازم را ایجاد کند، انگیزه‌ای شد که درس آنلاین فتوشاپ برای عکاسان را در قالب مدرسه آنلاین سایت عکاسی، طراحی و تدوین نماییم.

در این درس با توجه به پتانسیل‌های مدرسه آنلاین از روش‌های مدرن برای آموزش فتوشاپ استفاده شده است تا در ضمن سهولت یادگیری و استفاده از دروس در زمان مورد علاقه هنرآموز، یک فرآیند آموزشی کامل شامل مدیاهای متنی-تصویری- ویدیویی، ارتباط مستقیم با مدرس و رفع اشکال، تمرین آنلاین، تکلیف برای ارزیابی آموخته و آزمون نهایی به هنرآموز ارائه گردد. در واقع با یک کلاس آموزشی کامل مواجه خواهید شد که می‌توانید در منزل و از طریق اینترنت، محیط جذابش را تجربه کنید و فتوشاپ را بیاموزید.

اگر تصمیم به آموختن فتوشاپ دارید، الان بهترین فرصت برای این هدف است.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت نام در «کلاس فتوشاپ برای عکاسان: دوره مقدماتی» به اینجا مراجعه کنید.

در مدرسه آنلاین سایت عکاسی علاوه بر این کلاس،  کلاس «پردازش فایل‌های RAW»، کلاس‌های «مبانی عکاسی دیجیتال»، «عکاسی HDR: دوره مقدماتی»، «عکاسی HDR: دوره پیشرفته» و «دیستورشن‌ها و خطاهای اپتیک در عکاسی و روش اصلاح آنها» ارائه شده است که برای آگاهی از محتوای دوره‌ها می‌توانید به راهنمای ثبت نام در مدرسه آنلاین سایت عکاسی مراجعه کنید.