900421_4.png


مدرسه آنلاین سایـت عکاسی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، از این پس امکان ثبت نام هموطنان مقیم خارج از کشور در دوره‌های آموزشی مدرسه آنلاین عکاسی فراهم شده است و علاقه‌مندان می‌توانند هزینه ثبت نام را به سادگی از طریق Paypal پرداخت و از درس‌های ارایه شده استفاده کنند. برای اطلاع از شیوه ثبت نام به مدرسه آنلاین عکاسی مراجعه کنید.


همچنین در این اطلاعیه برای هنرجویان مدرسه آنلاین عکاسی خدمات و هدایای در نظر گرفته شده است که خلاصه آن در زیر آمده است. اعضاء مدرسه جهت آگاهی از جزئیات این اطلاعیه باید به مدرسه آنلاین عکاسی مراجعه کنند.








آخرین مهلت برای دریافت گواهی

هنرجویان مدرسه آنلاین سایت عکاسی که از ۲۹ تیر ۱۳۸۹ تا ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ در هر یک از درس‌های مدرسه آنلاین ثبت نام و تاکنون درس خود را به پایان نرساندند حداکثر تا پایان شهریور ۹۰ فرصت دارند با اتمام درس گواهی پایان دوره دریافت کنند.


پس از ۳۱شهریور امکان صدور گواهی برای این هنرجویان نیست. (دسترسی به درس‌ها کماکان امکان پذیر است.)


هنرجویانی که از ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ به بعد در مدرسه ثبت نام کردند از روز ثبت نام به مدت سه ماه ۹۰ روز فرصت دارند درس خود را به پایان رسانده و گواهی پایان دوره دریافت کنند.




هدیه به هنرجویان مدرسه آنلاین سایت عکاسی


به مناسبت عید سعید فطر و به پاس اعتماد و همراهی شما، برای همه هنرجویان مدرسه که از ۲۹ تیر ۱۳۸۹ تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ در مدرسه آنلاین سایت عکاسی ثبت نام کرده‌اند هدیه ویژه ای را در نظر گرفته است.


برای اطلاع و استفاده از این هدیه به مدرسه آنلاین عکاسی مراجعه کنید.




ثبت نام برای چکاپ رایگان دوربین


همانطور که مطلع شدید تعمیرگاه مرکزی دوربین از ۱۲ شهریور ۹۰، دوربین اعضاء سایت را به صورت رایگان چکاپ می‌کند. هنرجویان مدرسه آنلاین سایت عکاسی نیز می‌توانند از این سرویس رایگان استفاده کنند.


برای استفاده از این سرویس ضروری است در سایت عکاسی عضو باشید و پس از ورود به سایت مطابق راهنما عمل کنید. عضویت در سایت عکاسی از عضویت در مدرسه آنلاین جدا و اگر عضو سایت عکاسی نیستید برای عضویت باید به اینجا مراجعه کنید.)




نظر شما درباره مدرسه آنلاین سایت عکاسی


سایت عکاسی در نظر دارد به منظور آشنایی دیگر علاقه مندان به ثبت نام در مدرسه آنلاین نظر هنرجویان درباره مدرسه را به نام خودشان در سایـت منتشر کند. به ۳ نظر دریافتی به قید قرعه یک میلیون ریال (یکصدهزار تومان) اعتبار دریافت درس‌های فعلی یا درس‌های آتی مدرسه بدون محدودیت زمانی هدیه می‌شود.


شما می‌توانید نظر خود را درباره مدرسه و آموخته‌های خود به ایمیل info@akkasee.com ارسال کنید.


(عنوان ایمیل «درباره مدرسه» یا about elearning باشد.)