900724.jpg

«دوزخ» اثر جیمز نچوی یکی از پر افتخار‌ترین عکاسان معاصر جنگ است.
نچوی مدت‌ها در خط مقدم جنگ زندگی کرده و این کتاب حاصل سفرهای او به بیشتر نقاط جنگ زده دنیا است. در این سفر‌ها او شاهد خشونت بار‌ترین صحنه‌ها از جنگ و حوادث طبیعی بوده و با عکس‌هایش توانسته تا گوشه‌ای از این صحنه‌ها را در معرض دید مردم دنیا قرار دهد.
این کتاب ارزشمند که برای اولین بار در ایران به چاپ رسیده است تصاویری عمیق از وحشت، درد، رنج و مرگ و میر ناشی از جنگ‌ها و حوادث طبیعی آخرین دهه قرن بیستم را به تصویر می‌کشد. سوژه‌های نچوی در «دوزخ»، کاملا انسانی هستند و عمق وحشت انسان‌ها در این تصاویر نشان داده شده است.
با وجود اینکه نچوی شاهد کشتار‌ها و قتل عام‌های زیادی بوده اما هنوز هم شوک ناشی از دیدن این صحنه‌ها به وضوح در عکس‌های او مشاهده می‌شود. گویی برای اولین بار است که او در چنین فضایی قرار می‌گیرد.
نچوی از سال ۱۹۷۶ کارش را به عنوان عکاس روزنامه آغاز کرده و از آن زمان تا کنون موفق به کسب جوایز متعددی در زمینه عکاسی جنگ شده است. وی در حال حاضر عضو انجمن سلطنتی عکس است و عکس‌هایش در مجلات پرتیرا‍ژی مانند تایم، نیوزویک و نشنال جئوگرافی به چاپ می‌رسد.
 «دوزخ» که حاوی عکس‌های مستند اجتماعی و جنگ‌های دهه پایانی قرن بیستم است را می‌توان قسمتی از تاریخ بصری معاصر دانست. این کتاب در ۴۸۰ صفحه با قطع رحلی، به صورت کتابی نفیس و با ظاهری کاملا منحصر به فرد و توسط انتشارات کتاب آراد و با همکاری انتشارات کتاب وارش منتشر شده و در تیراژ محدود ۱۰۰۰ نسخه تا در اختیار علاقمندان است.

برای تهیه کتاب با شماره های ۰۹۳۶۳۰۰۶۵۲۱ – ۰۲۱۶۶۴۸۲۹۳۳ و ۰۲۱۶۶۹۳۰۱۵۱ تماس بگیرید.
ارسال کتاب در تهران و شهرستان‌ها رایگان است برای خرید حضوری ۱۰ % تخفیف در نظر گرفته شده است.