بنیاد مگنوم با همکاری دپارتمان عکاسی و تصویرسازی دانشگاه نیویورک قصد دارد ۴ بورسیه‌ی عکاسی به ۴ عکاس بین‌المللی اهدا کند. این بورسیه شامل امکان شرکت در یک برنامه‌ی آموزشی ۶ هفته‌ای در محل مدرسه‌ی هنری Tisch نیویورک خواهد بود. تمام هزینه‌های مسافرت، اسکان، پذیرایی و سایر فعالیت‌های فرهنگی در طول برگزاری این دوره‌ی آموزشی برعهده‌ی بنیاد مگنوم است. همچنین برندگان این بورسیه می‌توانند از امکان دیدار با ادیتورها و ناشران برتر آثار عکاسی و نیز بازدید از معروف‌ترین گالری‌ها و موزه‌های عکس در نیویورک بهره‌مند شوند.

   تمام عکاسانی که محل زندگی یا کارشان در قاره‌ی آسیا، آمریکای لاتین، اروپای شرقی، قلمرو اتحاد جماهیر شوروی سابق و آفریقا باشد می‌توانند درخواست خود را برای پذیرش در این بورسیه‌ی معتبر ارائه نمایند. شرایط حضور و مدارک لازم برای شرکت در رقابتی که منجر به گزینش ۴ عکاس برنده‌ی این بورسیه خواهد شد بدین شرح است:  

۱. ارسال فایل‌ها و مدارک خواسته شده برای ارائه‌ی رسمی درخواست تنها بصورت اینترنتی و در فاصله‌ی ۸ تا ۲۸ آذرماه سالجاری امکان‌پذیر است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
۲. ارائه‌دهندگان درخواست باید به زبان انگلیسی مسلط باشند.
۳. عکاسان باید ابتدا در نوشته‌ای با حداکثر ۷۵۰ کلمه (به زبان انگلیسی و فقط در فورمت PDF) هدف و قصد و نیت خود را از شرکت در چنین بورسیه‌ای بیان نمایند.
۴. مهمترین فایل ارسالی توسط هر درخواست‌دهنده نوشته‌ای خواهد بود که عکاسان باید در آن با حداکثر ۲۵۰ کلمه‌ (به زبان انگلیسی و فقط در فورمت PDF) در مورد یک پروژه‌ی عکاسی برای تهیه‌ی مجموعه عکسی با موضوع حقوق اجتماعی و انسانی توضیح دهند. در صورت برگزیده شدن در این بورسیه عکاسان موظفند در مدت زمانی مشخص با استفاده از وجه نقد این بورسیه بر روی آن پروژه کار کنند.  
۵. درخواست‌دهندگان باید رزومه‌ی کاری و بیوگرافی مختصری از خود (به زبان انگلیسی و فقط در فورمت PDF) را نیز همراه دو نوشته‌ی بالا ارسال نمایند. در این رزومه عکاس باید در مورد منطقه‌ای که در آن کار می‌کند و نیز سابقه‌ی آموزشی و تحصیلی خود حتما نکاتی را بیان نماید.
۶. هر عکاس باید تعداد ۲۰ قطعه عکس از آثار قبلی خود را هم ارسال نماید. سایز بزرگ هر کدام از تک عکس‌های ارسالی باید حداکثر ۹۰۰ پیکسل باشد و با dpi ۷۲ بر روی سایت معرفی شده توسط برگزارکنندگان آپلود شوند.
۷. عکاسان باید ابتدا با ثبت نام و وارد کردن مشخصات خود در سایت این رقابت یک حساب کاربری رایگان باز کنند و سپس عکس‌ها و فایل‌های PDF خواسته شده را بر روی این سایت آپلود نمایند.
۸. اسامی چهار عکاس برگزیده‌ی این بورسیه اوایل ژانویه (اواسط دی‌ماه) بر روی سایت آژانس عکس مگنوم اعلام خواهد شد.
۹.  برای اطلاعات بیشتر در مورد این بورسیه می‌توانید به اینجا مراجعه و یا با این ایمیل مکاتبه کنید: info@magnumfoundation.org