910403

بزرگ‌ترین نمایشگاه جهانی تجهیزات تصویری، فتوکینا ۲۰۱۲ از ۲۸ شهریور تا ۲ مهر ۱۳۹۱ در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. در این ‏نمایشگاه تخصصی دو سالانه محصولات تصویری، دوربین‌های عکاسی و ویدیوئی، قطعات و لوازم جانبی دوربین‌ها، فیلم و حافظه‌های دیجیتالی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، اسلاید، خدمات تصویری و ‏‏… به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند با گروه وسیعی از لوازم تصویری حرفه‌ای ‏مانند دوربین‌های حرفه‌ای و تجهیزات نور‌پردازی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در ابعاد بزرگ، ‏لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدیوئی، آشنا شوند.

علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برای دریافت وقت روادید به پایگاه اینترنتی سفارت آلمان مراجعه کنند. زمان پذیرش درخواست سفارت آلمان جهت صدور روادید برای متقاضیان بازدید از این نمایشگاه از ۱۹ ژوئن تا ۲۸ اوت ۲۰۱۲ برابر با ۳۰ خرداد تا ۷ شهریور ۱۳۹۱ است. ضروری است با توجه به دوره سه ماهه انتظار جهت تعیین وقت مصاحبه، زمان‌های آزاد برای رزرو نوبت را در سایت سفارت آلمان شناسایی و اقدام به دریافت نوبت کنید.
ضمناً کارت ورودی نمایشگاه فتوکینا انحصاراً توسط شرکت فوژان راهبران به مبلغ ۹۲ هزار تومان عرضه می‌شود. مبلغ کارت در محل نمایشگاه ۷۶ یورو است.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با رها رامین فر نماینده مرکز نمایشگاه کلن در ایران،‌‌ شرکت فوژان راهبران تماس بگیرید.
تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، نبش خیابان هشتم غربی، شماره ۰۱ تلفن: ۸۸۵۰۰۸۸۵ و ۸۸۵۳۹۵۳۹