آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در ترم تابستان جاری دورهٔ جدید کلاس «عکاسی فاین آرت» را از یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۳ با تدریس دکتر مهدی مقیم‌نژاد برگزار می‌کند. 

     کلاس «عکاسی فاین آرت» یک روز در هفته و طی ۸ جلسه به صورت ترکیبی از مباحث تئوری و عملی برگزار می‌شود و شهریهٔ آن ۲۵۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به اینجا مراجعه و یا در ساعات اداری از طریق شمارهٔ ۸۸۱۰۶۱۴۳ با دفتر آموزشگاه عکاسی حرفه‌ای در تهران تماس بگیرند. 

     هنرجویان متقاضی این کلاس‌ محدود به عکاسان نبوده و کلیه علاقمندان فعال در دیگر عرصه‌های هنری و ادبی نیز به شرط آشنایی و تجربیات اولیه عملی در عکاسی می‌توانند در این دوره شرکت کنند. 

   
    مدرس این کلاس دکترمهدی مقیم‌نژاد، عکاس و پژوهشگر، دارای مدرک دکترای پژوهش هنر و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران با درجه استادیار است که صاحب تالیفات متعدد در حوزهٔ تئوری هنر و عکاسی است. 

     دوره آموزشی کارگاهی عکاسی فاین آرت تلاش دارد تا ضمن ارائهٔ تعریفی منطقی و علمی از این عبارت فرصتی باشد برای تجربه آزمایی در رسانهٔ عکاسی. در این کلاس‌ها ضمن مرور مبانی نظری و پیشینهٔ تاریخی عکاسی فاین آرت به تحولات درونی آن در دل هنرهای معاصر نیز پرداخته خواهد شد و هنرجویان ضمن کسب معلومات اولیهٔ الزامی به تجربیات عملی در قالب پروژه‌های عکاسی تعریف شده دست خواهند زد.