کنسرت تریو «اوپن سورس» به نوازندگی کلاوس گزینگ (کلارینت باس، آلمان) یورن مه‌یر (گیتار باس، سوئد) و ساموئل روهرر (درامز، سوئیس) پنجم و ششم شهریور ۹۴ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

   به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، این گروه که در سال ۹۳ با دو اجرای موفق در تالار وحدت،  موسیقی خود را به هنردوستان ایرانی معرفی کردند، برای دومین بار در تهران به اجرا می‌پردازند و ساخته‌های جدید خود را ارائه می‌دهند.
 
  بیورن مه‌یر نوازنده باس و عضو سابق گروه «رونین» موسس گروه سوئدی بازاربلو، عضو گروه هنرمند فقید ایرانی آزیتا حمیدی و همچنین کوارتت انور ابراهیم عودنواز برجسته تونسی، برای موسیقی دوستان ایرانی نامی آشنا است.
 
  ساموئل روهرر نیز به همراه تریو کالین ولون و کوارتت وولفرد برده روده تا کنون دو بار در تهران به روی صحنه رفته است و در زمره کوبه‌ای‌نوازهای صاحب سبک در صحنه موسیقی نوگرای اروپاست.
 
  کلاوس گزینگ که علاقمندان موسیقی او را به عنوان آهنگساز/نوازنده در گروه خواننده جز انگلیسی نورما وینستون و همچنین نوازنده کلارینت در کوارتت انور ابراهیم می‌شناسند، جزو معدود هنرمندان مطرح و فعال در زمینه نوازندگی ساز نامعمول و جذاب کلارینت باس است.
 
  شایان ذکر است تریو «اوپن سورس» پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ شهریور ۹۴ از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه  اجرا می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیط این برنامه می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.