در ادامه برگزاری نخستین پروژه «حیاط مرداد» روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۵، مستند «پرده دوم اتفاق»؛ نمایشگاه عکس کیارنگ علایی و «فراموشان کودتا»؛ پروژه‌ای از صالح تصبیحی به نمایش گذاشته می‌شود.

   «پردهٔ دوم اتفاق» چهارمین نمایشگاه انفرادی کیارنگ علایی است که فروردین‌ماه ۹۳ در گالری طراحان آزاد و «فراموشان کودتا» نیز عنوان پروژه‌ای است از بازخوانی یازده گزارش تاریخی که مردادماه ۹۵ در گالری پروژه‌های آران اجرا شده بود. 

   پروژه «حیاط مرداد» قصد دارد که تصاویر و یا ویدیوهایی از آثار هنرمندانِ حوزه‌ی تجسمی، چه عکس و چه نقاشی و چه اینستالیشن و چه ویدیوآرت را که بیشتر نگاه و رویکرد تازه‌ای به هنر معاصر دارند را در برنامه هایی به شکل منظم و ماهانه در حیاط گالری مرداد در بندرعباس به نمایش بگذارد. از اهداف این پروژه میتوان به آشنایی هنرمندان و دوستداران هنر در بندرعباس با رویکرد‌های جدید که در هنر معاصر وجود دارد اشاره کرد.

   علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۵، ساعت ۲۰ به گالری مرداد به نشانی بندرعباس، شهر نمایش، بلوار معلم، بهارستان ۱۸، پلاک ۳ مراجعه کنند. گفتنی است حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.