نشست‌های تخصصی عکاسی خبری و مستند اجتماعی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان، ۱۹ الی ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، در پنجمین روز این همایش کارگاه «عکاسی مستند و نحوه ارائۀ گزارش» با حضور نیوشا توکلیان ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ روز یکشنبه ۱۹ آذرماه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نشست «نقد و بررسی آثار مستند و مالتی مدیا شباب گلچین و شهاب گلچین» با حضور صاحبان اثر ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ روز دوشنبه ۲۰ آذرماه در گالری تابستان، نشست «عکاسی خبری؛ نگاهی به ایران؛ نگاهی به جهان» با حضور مجید رضائیان، علیرضا بهرامی و عباس کوثری ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ روز سه شنبه ۲۱ آذرماه در سالن استاد شهناز و نمایش و نقد و بررسی فیلم «شرح یک عکس» به کارگردانی ساتیار امامی از ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۸:۳۰ در همین روز برگزار می‌شود.

در هشتمین روز همایش ۱۰ روز با عکاسان در روز چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ نشست «عکاسی مستند؛ اعترافات ذهن عکاس»  با حضور سعید فرجی در گالری تابستان برگزار خواهد شد و با نمایش فیلم مستندش با نام «میرزا جواد» پایان خواهد یافت.

آخرین نشست انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در نهمین روز همایش ۱۰ روز با عکاسان روز پنجشنبه ۲۳ آذر با عنوان «ایده‌پردازی در عکاسی مستند»  و با حضور ابراهیم حیدری و ابراهیم نوروزی در گالری تابستان برگزار خواهد شد.


جدول در ابعاد بزرگتر