«بازرس هاند واقعی» نوشته تام استوپارد و به کارگردانی شهاب بهرامی است که روز شنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۷.۳۰ ویژه عکاسان و خبرنگاران در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش داستان دو منتقد روایت می شود که به تماشای یک داستان معمایی، جنایی، پلیسی نشسته اند تا درباره آن مقاله ای بنویسند اما در حین اجراء نمایش هر دو به سمت کمدی کشیده می شوند و در مسیر اتفاقات نمایش قرار می‌گیرند.

بازیگران این نمایش به ترتیب عبارتند از: سعید عظیمی، شهاب بهرامی، علی امیر خلیلی، احسان خان محمدی، الهام قاسمیان، سوزان صفانیا، کیانوش جواد اسلامی.

مجید بابا خانلو، دستیار کارگردان – آلاء ناصرالدینی، منشی صحنه – بهنود صداقت کیش، آهنگساز – سپهر بهرامیان، طراح گریم – منصوره محمدی و سید علی موسوی، مجری گریم – نیلوفر مرادی، دوخت لباس – مجید باباخانلو، گرافیست – ساخت تیزر، ارسلان امانتی – حسین صمیمی، تدوین تیزر – میلاد الهی، دستیار نور – حمید سلامی و شهاب بهرامی، طراح نور – زینب محمودی، صداگذاری – افشین حیدری، روابط عمومی و تبلیغات دیگر عوامل این نمایش هستند.

این نمایش به کارگردانی شهاب بهرامی و تهیه کنندگی پگاه احمدی زاده از ۱۹ تا ۲۹ خرداد به مدت ۱۰ شب در تماشاخانه مهرگان به نمایش در خواهد آمد.

مخاطبان برای تماشای این نمایش می توانند به تماشاخانه مهرگان به نشانی خیابان انقلاب نرسیده به پل کالج ،خیابان خارک ،بن بست اول مراجعه کنند.