عصر روز چهارشنبه، ۷ آذر در مراسمی با شکوه که با حضور بیش از چهارصد نفر از مدیران و فعالان حوزه عکاسی در تالار زمرد هتل هما برگزار شد، قاسم مایل افشار (مدیرعامل شرکت آفومار)، مدیران ارشد کمپانی میتسوبیشی و مدیران شرکت (DNP (Dai Nippon Printing ژاپن دور هم جمع شدند تا کاغذ چاپ DNP‌ و پرینترهای حرارتی این شرکت را به بازار ایران معرفی کنند.

در این مراسم که با حضور فخرالدین فخرالدینی، افشین بختیار، اصغر بیچاره، مدیران لابراتوارها و فروشگاه‌های تجهیزات عکاسی، مدیران مسئول نشریات عکاسی مثل مجله عکس، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی خلاق، سایت عکاسی و … برگزار شد، آقای احمد مایل افشار و آقایOCHI نماینده کمپانیDNP سخنرانی کردند و اعلام شد که کمپانی میتسوبیشی، با خرید کمپانی کونیکا محصولات چاپ کاغذ‌های رنگی کونیکا را ارتقا داده و از این پس آن را با عنوان DNP به بازار وارد می‌کند.

احمد مایل افشار در بخشی از سخنرانی خود درباره این محصول جدید گفت: این کاغذ‌های عکاسی، تکامل یافته از کاغذهای تولیدی کارخانه‌های کونیکا – مینولتا سابق است که رضایت بیشتر مشتری را جلب می‌کند.

آقایOCHI، نماینده DNP نیز توضیح داد: DNP شرکتی است که با «گسترش صنعت چاپ» شکل گرفته و هسته مرکزی آن تکنولوژی چاپ است. اکنون ما می‌خواهیم از تجربه‌های تجاری به جای مانده از Konica Minolta بهره گیریم و با یک هدف جدید که «گسترش صنعت چاپ عکس» است، فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.