گالری Ag از روز شنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۹۵ میزبان پروژه‌ی مهدیار جمشیدی با عنوان «من اینجا هستم» خواهد بود.

   «من اینجا هستم» به کیوریتوری الهام پوریامهر، پروژه هنری ادامه داری است که عدم تمرکز موقعیت فرد در جهان پیرامون را پرورش می دهد و فرصتی را جهت تبادل اطلاعات و عقاید مختلف فراهم می‌سازد. هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضایی است جهت فکر کردن بدون تأکید بر نتیجه‌ای قطعی.

   ایده اصلی این پروژه با جستجوی واژه ایران در Google Earth یا Google Maps به وجود آمد. مرحله دوم پروژه، تور کیوریتوریال با همراهی سخنرانان علوم مختلف کیهانشناسی، تاریخ هنر، روانشناسی، ادبیات و سایر افراد با پس‌زمینه‌های حرفه‌ای گوناگون بود و در مرحله سوم آن چیدمان، اسناد، ویدیوها و آرشیوهای پروژه در گالری Ag به نمایش گذاشته می‌شود.

   شایان ذکر است روز جمعه ۲۹ بهمن‌ماه ۹۵، ساعت ۱۸ سیامک زنده‌دل به گفتگو با مهدیار جمشیدی و الهام پوریامهر؛ کیوریتور این نمایشگاه می‌پردازد. همچنین آیین رونمایی از کتاب پروژه و سخنرانی توبین گیبسون از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است که روز جمعه ۶ اسفندماه ۹۵، ساعت ۱۷ در گالری Ag برگزار می‌شود.

   «مهدیار جمشیدی» متولد سال ۱۳۶۱ در تهران است که تحصیلات خود را در دوره‌های کارشناسی عکاسی در «دانشگاه آزاد هنر و معماری» (تهران، ۱۳۸۶)، کارشناسی ارشد خبرنگاری و رسانه‌های جمعی شاخه رسانه چاپ «دانشگاه سن هوزه رکولتوس» (سبو، ۱۳۸۹)، کارشناسی ارشد هنرهای معاصر شاخه عکس «دانشگاه سیدنی» است. وی در آثارش روش ساده کردن و رمزگشایی را به‌عنوان استراتژی‌ای برای مقابله با رمزها، کدها و شرایط مبهم زندگی به کار می‌برد. آثار او نتیجۀ پژوهش‌های انتقادی او در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و متشکل از رسانه‌های گوناگونی چون عکس، فیلم و چیدمان هستند.

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۵ از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری Ag به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، خیابان پسیان، پلاک ۳ مراجعه کنند.