در بازار آشفته‌ی این روزها،  فلاش‌های «هنسل» ساخت آلمان توانسته‌اند همانند گذشته با بهترین کیفیت مورد توجه و استفاده عکاسان حرفه‌ای قرار گیرد.

   فلاش‌های «هنسل»  از معدود محصولات موجود در بازار ایران است که خط تولید تمام قطعات آن در آلمان است. متاسفانه در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های غربی برای کاهش هزینه‌های خود محصولات خود را در کشورهای دیگر همچون چین ساخته و وارد بازار کرده‌اند.

   عکاس‌های حرفه‌ای به خوبی می‌دانند که هنسل آلمان کماکان تمام فلاش‌های خود را با فنّاوری بالا در کارخانه خود در شهر ورتسبورگ آلمان تولید می‌کند و بر روی تمام بدنه فلاش‌ها و کارتن‌های بسته‌بندی MADE IN GERMANY  (ساخت آلمان) را قید می‌کند. این موضوع برای این شرکت تولیدی آن‌قدر مهم و حائز اهمیت است که در گواهی‌های کیفی اتحادیه اروپا هم بر ساخت آلمان تاکید می‌کند.

   تمام قطعات فلاش‌ها توسط متخصص‌های آلمانی مستقر در کارخانه ساخته می‌شود و حساسیت بر کیفیت این تولیدات بسیار زیاد است و به همین دلیل در کارخانه هنسل آلمان قبل از خروج دستگاه تست‌ها و آزمایش‌های سختی بر روی دستگاه‌ها انجام می‌شود تا برای سالیان سال یک عکاس حرفه‌ای بتواند برای نور عکس‌های خود به آن اطمینان داشته باشد.

شرکت «رنگ سیستم» نماینده رسمی و انحصاری فلاش هنسل در ایران ضمن تضمین کیفیت این محصول تمام اروپایی آماده ارایه مجموعه کامل فلاش‌های هنسل به همراه تمام متعلقات به عکاسان حرفه ای است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از شرکت رنگ سیستم  می‌توانند با تلفن ۶۶۴۲۰۹۰۰ تماس بگیرند. همچنین کانال تلگرام شرکت رنگ سیستم در رابطه با تجهیزات عکاسی مطالب آموزشی مفیدی منتشر می‌کند.