بخش جنبی جشنواره دوازدهم دوربین.نت از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آذرماه در شش شهر ایران (زنجان، کاشان، اصفهان، یزد، شیراز، بوشهر) برگزار شد.



   این برنامه‌ها در دو بخش صبح و عصر با گشت شهری عکاسی از اماکن و نقاط تاریخی شهرستان‌ها، در صبح شروع و در بخش عصر با نمایش عکس‌های بر‌تر جشنواره، نشست‌های تخصصی، ارائه عکس (تجربه‌های شخصی عکاسان)، پخش فیلم‌های بر‌تر دوازدهم، نشست‌های آموزشی عکاسی برای عکاسان شهرستان پایان می‌یافت.



   در برنامه‌های این هشت روز در مجموع حدود ۹۶۰ نفر از این برنامه استقبال کردند که تعداد مخاطبان و شرکت‌کنندگان به تفکیک بخش‌ها و استان‌ها به شرح زیر بود:

   تعداد شرکت‌کنندگان بخش تور عکاسی به تفکیک شهرستان‌ها: در زنجان حدود ۷۰ نفر، در کاشان حدود ۸۰ نفر، در اصفهان حدود ۴۰ نفر، در یزد حدود ۹۰ نفر، در شیراز حدود ۳۰ نفر و در بوشهر حدود ۲۲۰ نفر

   مخاطبین بخش کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی به تفکیک شهرستان‌ها: در زنجان حدود ۸۰ نفر، در کاشان حدود ۸۰ نفر، در اصفهان حدود ۵۰ نفر، در یزد حدود ۹۰ نفر، در شیراز حدود ۴۰ نفر و در بوشهر حدود ۹۰ نفر



   بخش جنبی ۲۳ آذر در زنجان، ۲۴ آذر در کاشان، ۲۵ و ۲۶ آذر در اصفهان، ۲۷ آذر در یزد، ۲۸ آذر در شیراز، ۲۹ و ۳۰  آذر در بوشهر برگزار شد.

 



 

   این جشنواره توسط آژانس عکس خبری دوربین. نت با حمایت و همکاری فرهنگسرای سرو، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، شرکت نورنگار، سایت عکاسی، سایت چیلیک، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، خانه هنرمندان زنجان، شهرداری زنجان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، گروه فرهنگی هنری سرچشمه، یاران جوان صیاد شهرداری کاشان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، مجموعه اصفهان سیتی سن‌تر، مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.



   لازم به ذکر است که بخش اصلی دوازدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین. نت که شامل بخش‌های مسابقه عکس برتر سال، فیلم مستند و داستانی، نشست تازه‌های عکاسی و نرم افزار، سخنرانی الهام بخش، نشست‌های آموزشی عکاسی و تورهای عکاسی با موضوعات مختلف بود، از تاریخ سوم تا دهم آذرماه ۹۶ برگزار شد.

  دیدن عکس‌های بیشتر از این رویداد