881226_1.jpg

در آستانه نوروز ۸۹ دومین شماره کاغذباتله دوربین.نت منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دوربین.نت، دومین شماره کاغذباتله دوربین.نت که هرماه به صورت داخلی منتشر شد و بین اعضا و علاقمندان عکاسی توزیع خواهد شد.
کاغذباتله در هر شماره به آخرین اتفاقات و اخبار دوربین.نت و دنیای عکاسی خواهد پرداخت و سعی خواهد کرد جای خالی نشریه‌ای با موضوع عکاسی خبری و به روز را در دوربین.نت پرکند.
 شماره دوم کاغذباتله شامل دو پرونده است. پرونده اول اختصاص دارد به بهمن جلالی با آثار، گفتار و عکس‌هایی از مهدی منعم، حسن سربخشیان، محمدخیرخواه، سمانه سامانی، الهام صالح، جعفرتکبیری و …
پرونده دوم کاغذباتله اسفندماه با نام قاب ۸۸ به عکاسی تئاترفجر و حواشی آن اختصاص دارد که شامل گفت‌وگوهایی است با رضا معطریان، فتانه دادخواه، داوران جشنواره تئاتر، سیامک زمردی دبیر عکس جشنواره و حسن طاهری، مانی لطفی‌زاده، ساغربرکات نفرات اول تا سوم جشنواره …
همچنین آخرین اخبار دوربین.نت و دنیای عکاسی، گزارشی از نمایشگاه‌های عکس، گزارش از تور برگزار شده کویر مرنجاب و ابیانه به همراه گزارش تصویری و عکس‌هایی از جیمز نچوی زلزله هاییتی و … دیگر مطالب شماره دوم کاغذباتله است.
کاغذباتله در ۳۶ صفحه تمام رنگی، رایگان برای اعضای کلوپ دوربین.نت به چاپ رسیده است. در حال حاضر شماره اول و دوم در سایت کاغذباتله برای علاقمندان در دسترس و به صورت PDF و JPG قابل دانلود  است.