سایت عکاسی در ترم پاییز امسال شش کلاس حضوری برگزار می‌کند.
کلاس‌های عکاسی پایه، نور و نور‌پردازی در عکاسی، عکاسی فاین آرت، فتوژورنالیسم، عکاسی مستند و عکاسی تبلیغاتی کلاس‌هایی هستند که در این ترم ارایه می‌شود.
مدرس کلاس «عکاسی پایه» به روال ترم‌های گذشته علیرضا روح نواز است که در روز‌ها و ساعت‌های مختلف سه کلاس برگزار می‌کند.
کلاس «شناخت نور، منابع نور و نور‌پردازی در عکاسی» دوره آموزشی جدیدی است که از این ترم به عنوان پیش نیاز کلاس‌های «عکاسی تبلیغاتی» و پرتره توسط پرهام تقی اف ارایه می‌شود.
کلاس «عکاسی فاین آرت» دیگر کلاس جدید سایت عکاسی است که دکتر مهدی مقیم‌نژاد حرف‌های تازه‌ای را برای مخاطبان این شاخه از عکاسی دارد.
اسماعیل عباسی که با تالیف دو جلد کتاب فتوژورنالیسم در کانون توجه علاقه‌مندان به عکاسی مطبوعاتی قرار گرفت با قبول دعوت سایت عکاسی «کلاس فتوژورنالیسم» را در این ترم برگزار می‌کند.
عکاسی مستند از شاخه‌های بسیار پر طرفدار عکاسی در ایران است که مخاطبان بسیار دارد سایت عکاسی در این ترم با دعوت از فرهاد سلیمانی «کلاس عکاسی مستند» را ارایه می‌کند.

سایت عکاسی علاوه بر دوره‌های حضوری فوق کلاس‌های آنلاین «مبانی عکاسی دیجیتال»، «فتوشاپ برای عکاسان: دوره مقدماتی» «پردازش فایل‌های خام RAW»، «عکاسی HDR: دوره مقدماتی»، «عکاسی HDR: دوره پیشرفته» و «دیستورشن‌ها و خطاهای اپتیک در عکاسی و روش اصلاح آن‌ها» را به صورت آنلاین ارایه می‌کند.