900123
 

جمعه ۲۵ فروردین نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «از میان این همه تکرار» در گالری وصال شیراز افتتاح خواهد شد.
آرش اشکر، صمد قربان‌زاده، زهرا پژوتن، بهادر غلامی، محمد آگاه، صابر وکیلی راد، مژده امامی، ایمان دانشور، زهرا معتمدی، حامد صفایی، مجتبی نصیری، سجاد مختازادگان، هدی شجایی، فرزان محبی، ابراهیم باختری بناب، نگار زنده دل، محمد رضا مومنی، هستی خدا کرمی، محسن دائمی، امین روشن افشار، ساناز کاوه، مژگان قنبری عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.
این نمایشگاه که در برگیرندهٔ آثار برگزیده ماه اول سایت فوکوآرت است شامل ۲۴ عدد کار در اندازه‌های ۶۰×۴۰ و ۴۰×۴۰ بصورت رنگی و سیاه و سفید است که توسط آرش اشکر و صمد قربان‌زاده از اعضای داوری این سایت انتخاب شده است.

در این نمایشگاه سعی شده از زوایای مختلفی به موضوع «زندگی» نگاه شود موضوعی که از دیرباز پرداختن به آن همواره با علامت سئوال همراه بوده وهنرمندان و اندیشمندان بسیاری در طول تاریخ سعی کرده‌اند هر کدام به سهم خویش در شناخت آن گام بر دارند. این نمایشگاه بطور کل به در گیری‌های زندگی انسانی و پیامد‌های انسانی در زندگی معاصر می‌پردازد انسان‌هایی که در رویاهای شخصی که برای فرار از مشکلات زندگی برای خود درست کرده‌اند دست و پا می‌زنند و عکاسان این نمایشگاه گروهی سعی بر این دارند به زبانهای گوناگون آنرا بیان کنند تا از این طریق بتوانند راهی برای درک مفهوم زندگی در مخاطب ایجاد کنند.

افتتاح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۱ ساعت ۱۷
نمایشگاه تا ۳۰ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ ادامه دارد.
نگارخانه وصال، شیراز، چهار راه پانزده خرداد، ‌ابتدای خیابان انقلاب