نمایشگاه گروهی عکس «فصل تهران» با مجموعه عکس‌هایی از بناهای تاریخی و دیدنی‌های تهران، کار مشترک گروه هنرگردی و هنر سپید، روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۹۵ در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید. 

   در این نمایشگاه، ۱۳ اثر سیاه و سفید و ۱۳اثر رنگی از بناهای تاریخی شهر تهران از جمله موزه‌ی آبگینه، خانه تاریخی و موزه‌ی مقدم، کاخ گلستان، بازار بزرگ تهران، خانه شهید چمران، محله عودلاجان، عمارت مسعودیه و باغ نگارستان، در ابعاد ۸۰×۶۰ سانتیمتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. 

   سارا شاه‌محمدی (گردآورنده‌ی آثار وعکاس‌)، علی‌رضا حدادیان، امیرمعماری، نگارعموئی، کیمیا معصومی، محسن جلدی، مریم جعفری، امیرسامانی، مهدی همتی، مهدی امامی‌فر و علی‌رضا صحاف‌زاده عکاسان این مجموعه هستند. 

   «گروه هنرگردی» گروهی است که باهدف پرورش ایده‌های ناب هنری، پشتیبانی از هنرمندان و ایده پردازان فرهنگی هنری به دور از هرگونه جهت گیری در مسیر رشد استعداد‌های نو و بهره‌مندی از افراد خلاق با یاری پیشکسوتان به فعالیت می‌پردازند. «گروه هنر سپید» نبز با اهدافی چون کتابخوانی، عکاسی و پژوهش، مهرماه ۱۳۹۱ با همت جوانان علاقه‌مند به توسعه فرهنگی پایه گذاری شد. 

گشایش: جمعه ۳۱ اردیبهشت – ساعت ۱۶ تا ۲۰
نمایشگاه تا تاریخ ۱۳ خرداد ۹۵ از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است. 
گالری ارسباران (نگارخانه هنر ۲ و ۳): تهران، خیابان شهید دکتر علی شریعتی، بالا‌تر از پل سیدخندان، خیابان جلفا