نمایشگاه عکس‌های زنده یاد وحید سهرابی‌ابد از روز یکشنبه ۲ مهرماه ۹۶ در گالری «تابستان» خانه هنرمندان ایران گشایش می‌یابد.

   در این نمایشگاه ۱۵ عکس در ابعاد ۸۰×۱۲۰ سانتی‌متر به انتخاب  مرتضی فرج‌آبادی، مهدی قاسمی، آرش خاموشی و عرفان خوشخو  از آخرین عکس‌های ثبت شده توسط این هنرمند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

   زنده‌یاد وحید سهرابی‌ابد متولد سال ۱۳۶۸ در همدان بود. او عکاسی حرفه‌ای را از ۱۷ سالگی آغاز کرد و از سال ۱۳۸۷ به عنوان عکاس خبری با دفتر منطقه‌ای ایسنا در همدان و از سال ۹۰ به مدت دو سال با دفتر اصلی خبرگزاری دانشجویان در تهران همکاری داشت. او که عکاسی را بیشتر به صورت تجربی آموخته بود در سال ۸۹ برنده جایزه «تصویر سال» در بخش جوان شد.

   وحید سهرابی دهم خردادماه ۹۶ در حادثه‌ای ناگهانی در همدان از دنیا رفت. «نوستالژی تابلوها و خاطره‌های خاک گرفته»، «طبیعت زیبای جزیره هرمز»، «خیابان‌های باران خورده‌ تهران» و… از جمله آثار به جا مانده از او است که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است.

   علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۱ مهرماه ۹۶ به گالری «تابستان» خانه هنرمندان ایران به‌نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه کنند.