گروه داوری پس از رویت و بررسی آثار رسیده با دو گروه از عکاسان هنرمند مواجه بود؛ گروه اول پیشگامان عکاسی از انقلاب و دفاع مقدس که به حق هر یک تا پای جان برای ثبت حماسه مقاومت مردم ایران پیش رفتند و با شجاعت و خلاقیت اسطوره های مقاومت را جاودانه کردند و اکنون در جایگاه استادی قرار دارند.

گروه دوم عکاسان جوانی که اغلب دست پرورده گروه اولند مشتاق‌‍‍‌، خلاق، و با توجه به گذشت چند سال از انقلاب و جنگ هنوز پایبند به ارزش ها و ثبت جلوه های مقاومت.

هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که این دو گروه در مسابقه و مقابل هم قرار گیرند چرا که در راستای همند. باید به گروه داوران حق داد که در بخش پیشگامان به خود اجازه رتبه بندی آثار ارزشمند آنها را ندهد و از همه کسانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا کرده آقایان محمد اسلامی راد، مرتضی اکبری، ابوطالب امام، اباصلت بیات، امیر علی جوادیان، محمد حسین حیدری، اسماعیل داوری، محسن راستانی، سعید صادقی، محمد صیاد، محمد فرنود، علی کاوه، یوسف گرامی، مهدی منعم، عزیز ا… نعیمی با اهدا لوح سپاس و دو سکه بهار آزادی تقدیر کند و به منظور باز کردن عرصه رشد استعدادهای جوان تنها گروه دوم در بخش مسابقه شرکت داده شدند در این بخش با اکثریت آرا نفر اول علی اکبر شیر ژیان، نفر دوم حسن قائدی، نفر سوم داوود عامری اعلام گردید .

از آقایان حاج حسین بهرامی و علی سراج همدانی تقدیر به عمل می آید.

با آرزوی توفیق همگان
گروه داوری بخش عکس

فرهاد سلیمانی – سیف ا… صمدیان- جاسم غضبان پور – مصطفی گودرزی – سید عباس میرهاشمی