910227_1


عکس‌های مظفر طاهری با عنوان «کارهای بیکاری» از تاریخ پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ الی ۱۰ خرداد ماه در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه که عواید حاصل از آن به نفع انجمن بیماران سرطانی یاس کرمان خواهد بود، شامل تعداد ۳۰ عکس در ابعاد مختلف است.
به گفته مظفر طاهری این عکس‌ها، حاصل کارهایی است که در زمان‌های بیکاری مثل قبل و بعد از انجام کارهای اصلی یا در زمان رفت و برگشت به محل کارش گرفته شده است و به نوعی از زمانیکه معمولا به هدر می‌رود استفاده بهینه شده است.
در گالری دیگری در موزه حدود ۱۰۰ عکس ۳۰×۴۰ از برپایی آخرین بازارچه خیریه انجمن یاس کرمان گرفته شده و حال و هوای آنجا در جهت معرفی بیشتر انجمن در معرض دید عموم گذاشته شده است.
انجمن حمایت از بیماران سرطانی یاس کرمان از سال ۱۳۸۸ با همفکری و توسط تعدادی از پزشکان و خیرین کرمان با هدف کمک به بیماران سرطانی نیازمند شروع به کار کرده که در طی مدت فعالیت خود ۷ بازارچه خیریه به نفع بیماران برگزار کرده است. در کنار کمک‌های مادی انجمن، جوانان انجمن نیز با تشکیل یک گروه و حضور مرتب در بیمارستان در جهت تقویت روحیه بیماران سرطانی فعالیت دارند.

مظفر طاهری متولد ۱۳۳۷ کرمان است و شروع عکاسی آماتور او سال ۱۳۵۶ در دوران دانشجویی، اولین کار حرفه‌ای او ثبت لحظات انقلاب در کرمان و شروع رسمی فعالیت حرفه‌ای با تخلص عکاسباشی از سال ۱۳۵۸ است. اولین حضور در جشنواره‌های سراسری سال ۱۳۶۶ در بخش حرفه‌ای جشنواره سراسری سینمای جوان ایران است که در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد. برگزاری نمایشگاه‌های متعدد انفرادی عکس در کرمان و تهران که اولین آن ۱۳۶۸ با ۱۰۰ قطعه عکس در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان و آخرین آن نمایشگاه حال حاضر می‌باشد. وی در طی دوران فعالیت خود در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های داخلی و بین المللی متعددی شرکت و جوایزی را نیز دریافت کرده است که اولین آن لوح سیمین، دیپلم افتخار و لوح تقدیر نمایشگاه بزرگ عکاسی مرکز توسعه صادرات ایران در سال۱۳۷۱ و آخرین آن، دریافت طوبی زرین دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در سال ۱۳۸۸ است.
آخرین حضور او در نمایشگاه‌های جمعی در سه سال اخیر، دو سالانه بین المللی جهان اسلام در سال ۱۳۸۷، نمایشگاه اساتید هنر در موزه هنرهای معاصر تهران در سال ۱۳۸۸ و تصویر سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ است.
از سال ۱۳۷۸ به تدریس عکاسی در دانشکده هنر و معماری صبا، دانشگاه شهید باهنر کرمان، مشغول بوده و در این مدت ۷ نمایشگاه عکس از عکس‌های دانشجویان نقاشی ورودی‌های مختلف و یک نمایشگاه عکس از دانشجویان معماری و نمایشواره عکس صبا با ۶۲۷ عکس از ۱۱۷ دانشجو برگزار کرده است.
وی در حال حاضر مشغول برگزاری کارگاهی با ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان است که حاصل آن در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ به مناسبت سی امین سال تاسیس دانشگاه آزاد در نمایشگاهی به نمایش در خواهد آمد.
 پایه ریزی انجمن عکاسان استان کرمان به همراه ۴ نفر دیگر از عکاسان کرمان در سال ۱۳۷۴ به عنوان رئیس انجمن، داوری جشنواره‌های محتلف، شرکت در مجمع عمومی انجمن ملی عکاسان ایران سال ۱۳۸۴، کار‌شناس عکاسی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان ۱۳۸۷ از دیگر فعالیت‌های اوست.

افتتاحیه نمایشگاه ساعت ۵ عصر روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ ساعات بازدید نمایشگاه به غیر از ایام تعطیل ۹ صبح الی ۱۲ و ۴ الی ۸ بعدازظهر
موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، خیابان شریعتی، نرسیده به باغ ملی